W czym pomagają czatboty w Allegro - Miłosz Kopij
W tym odcinku podcastu rozmawiam z Miłoszem Kopijem z Allegro na temat czatbotów w obsłudze klienta. Poruszamy takie tematy jak:
- użyteczność czatbotów
- podział obowiązków pomiędzy zespołami
- kogo Allegro szuka do pracy przy ML
- iteracyjne testowanie i poprawianie rozwiązań machine learning na produkcji
- udział managerów produktowych w projektach ML
- narzędzia wykorzystywanych do automatyzacji wybranych elementów obsługi klienta
- dlaczego czatbot nie musi umieć odpowiadać na wszystkie zaczepki użytkowników
- rozwiązania typu 1 predykcja kontra "wybierz 1 z 5 predykcji, która najbardziej pasuje"
- oszczędnościach związanych z wykorzystaniem automatyzacji
Montaż podcastów - Dobra Edycja
Posłuchaj więcej odcinków na:
nieliniowy.pl - podcast na temat uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
Subskrybuj podcast:
Apple Podcasts
Spotify
Google Podcasts
Podcast Addict
RSS