Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

#16MoM – Merytorycznie o Marketingu

Event:
#16MoM - Merytorycznie o Marketingu
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
24.11.2016 (thursday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Business Link Lublin
Address:
Lipowa 4a
Description:
MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych. #SocialMedia 10 przykazań dobrej obsługi klienta w social media Monika CZAPLICKA – W branży social media od 10 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. #SocialMedia Jak sprzedawać w social media? Jagoda PRĘTNICKA – MARKIEWICZ – Head of PR&Comm CEE w SentiOn, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska. Pracowała dla marek takich jak Coca­Cola, Microsoft, LG oraz Wincanton, odpowiadała za planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnych.

Profile of employers

Similar events