Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

31. Czwartek Social Media w Katowicach

Event:
31. Czwartek Social Media w Katowicach
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
26.01.2017 (thursday) - 26.01.2017 (thursday)
Time:
19:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Spencer Bistro & Cafe
Address:
ul. Sokolska 2
Description:
Cześć! Zapraszamy na kolejne spotkanie, a na nim debata. Debata: Social media ninja na emeryturze Jeszcze rok-dwa lata temu zawód social media lub community managera cieszył się sporą popularnością, szacunkiem w "branżuni" oraz wprawiał w zachwyt znajomych, że ktoś może płacić za siedzenie na fejsie. Czasy, kiedy był wysyp ofert pracy dla social media managera, już dawno minęły. Czy ten zawód jest nadal potrzebny? Czy istnieje życie po social media? O tym będziemy dyskutować z Wami oraz naszymi prelegentami:
  • Tomasz Polewczyński - doradca ds. marki pracodawcy w Grupie PZU. Absolwent public relations na UE w Katowicach oraz marketingu internetowego na AGH w Krakowie. Swoją przygodę z employer brandingiem rozpoczął jako ambasador jednej z firm FMCG. Przez niemal 4 lata był konsultantem w agencji MJCC. Prowadził działania dla firm z branży FMCG, IT, finanse i BPO/SSC. Jest pasjonatem mediów społecznościowych, nowych technologii i emarketingu, prywatnie fan siatkówki.
  • Magdalena Tomaszewska - social media manager w OFFON Agency, licencjonowana negocjatorka kryzysowa, teraz studentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Jej znajomi i tak określają jej pracę jako „siedzenie na fejsie”. W sumie taka prawda. Gdyby mogła, związałaby się ze swoją lodówką. I piekarnikiem. I tosterem.
  • Marcin Janowski - właściciel firmy SPACE PR, zajmującej się wizerunkiem firmy w Internecie. W SPACE PR odpowiada za tworzenie strategii wizerunkowych i komunikacyjnych. Szkolił m.in. Centrum Nauki Kopernik, Kopalnię Soli w Wieliczce, czy Sodexo. Prywatnie: smakosz kuchni włoskiej, wegetarianin, ultra maratończyk, właściciel dwóch kotów ----------------------------------------------------------------
Jaka idea stoi za Czwartkami? Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Kto przychodzi na nasze spotkania? Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowe osoby. Jaka jest formuła? Najpierw 15-20 minut na zaopatrzenie się w piwo lub drinka. Potem 2-3 prezentacje po ok. 30 minut. W międzyczasie dyskusja. Każdy ma też czas aby się przedstawić. Potem już tylko zabawa! ;) Przykłady prezentacji: Cezary Kramp opowiada o case’ie https://vimeo.com/48445891 dr Jan Zając o ACTA na Facebooku: https://vimeo.com/46482894 DO ZOBACZENIA! POSTY

Profile of employers

Similar events