This event has already taken place. Check upcoming events
Architektura aplikacji Android – Poznań
Event:
Architektura aplikacji Android – Poznań
Event type:
Workshops
Category:
Topic:
Date:
27.08.2016 (saturday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Sale Omega
Address:
ul. Dąbrowskiego 79 A
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Agenda:
- Dlaczego architektura jest ważna?
- Złożoność aplikacji mobilnych.
- Czysta architektura – różne nazwy jedna filozofia.
- Podejście klasyczne czyli robisz to źle!
- Model View Presenter.
- Reactive android.
- Model View View Model.
- Model View Intent.
- Flux.
- V.I.P.E.R.
- Square.Is
- About Intent, not Frameworks.
Description:
Z roku na rok tworzone aplikacje mobilne posiadają coraz więcej funkcjonalności i stają się coraz bardziej złożone. Zaczynają przypominać tradycyjne aplikacje z własną warstwą prezentacji, utrwalania i logiki biznesowej. Wszyscy doświadczeni programiści Android wiedzą jak trudno nad tą złożonością zapanować tak, aby rozwiązanie, które powstanie było skalowalne i łatwe w utrzymaniu. Zaniedbanie podstawowych zasad takich jak separacja i dobry podział odpowiedzialności prowadzi do sytuacji, w których dalszy rozwój aplikacji staje się bardzo kosztowny, a niekiedy niemożliwy. Dlatego tak ważne jest, aby od samego początku dbać o poprawną architekturę.
Na szkoleniu organizatorzy postarają się odpowiedzieć na pytanie czy jest dobra architektura, porównają najbardziej popularne podejścia i pokażą praktyczne przykłady ich zastosowania.
Z uwagi na warsztatowy charakter zajęć od uczestników wymagana jest podstawowa znajomość platformy Android. Wskazane jest przyniesienie własnego sprzętu – będzie wiele praktycznych przykładów.
Warsztat poprowadzi Łukasz Andrzejewski – doświadczony trener z ponad 9 letnim doświadczeniem na sali szkoleniowej. Od wielu lat aktywnie pracuje jako konsultant i programista. Specjalizuje się w technologiach Java oraz natywnych rozwiązaniach mobilnych (Android i iOS). Absolwent wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej na specjalności Symulacje Komputerowe.
W trosce o jakość warsztatów organizatorzy są zmuszeni ograniczyć liczbę uczestników. Kwalifikacja odbywa się na podstawie odpowiedzi udzielonych w formularzu zgłoszeniowym oraz – w dalszym kroku – kolejności zgłoszeń. Potwierdzenie udziału w warsztatach wraz z instrukcją przygotowania środowiska otrzymasz najpóźniej na 7 dni przed planowaną datą wydarzenia.
Na szkoleniu organizatorzy postarają się odpowiedzieć na pytanie czy jest dobra architektura, porównają najbardziej popularne podejścia i pokażą praktyczne przykłady ich zastosowania.
Z uwagi na warsztatowy charakter zajęć od uczestników wymagana jest podstawowa znajomość platformy Android. Wskazane jest przyniesienie własnego sprzętu – będzie wiele praktycznych przykładów.
Warsztat poprowadzi Łukasz Andrzejewski – doświadczony trener z ponad 9 letnim doświadczeniem na sali szkoleniowej. Od wielu lat aktywnie pracuje jako konsultant i programista. Specjalizuje się w technologiach Java oraz natywnych rozwiązaniach mobilnych (Android i iOS). Absolwent wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej na specjalności Symulacje Komputerowe.
W trosce o jakość warsztatów organizatorzy są zmuszeni ograniczyć liczbę uczestników. Kwalifikacja odbywa się na podstawie odpowiedzi udzielonych w formularzu zgłoszeniowym oraz – w dalszym kroku – kolejności zgłoszeń. Potwierdzenie udziału w warsztatach wraz z instrukcją przygotowania środowiska otrzymasz najpóźniej na 7 dni przed planowaną datą wydarzenia.