Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Aula Polska Poznań #18

Event:
Aula Polska Poznań #18
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
05.12.2017 (tuesday)
Time:
18:30
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Business Link Maraton
Address:
ul. Królowej Jadwigi 43
Description:

Ten sezon Auli Polskiej w Poznaniu dotyczy marketingu online. Tak jak każdy poważny marketer zaczyna pracę od analizy danych, tak i my rozpoczynamy cykl spotkań od tematów dotyczących analityki.

Na 18. Auli Polskiej w Poznaniu wystąpią:


  • Anna Zalewska

Menadżer Marketingu Widoczni

,,Czy Google Analytics prawdę Ci powie? Jak nie interpretować danych w Google Analytics, aby nie wyciągać pochopnych wniosków."


  • Tomasz Jamiński

Head of Consumer to User Data Team Europe Grupa OLX

,,Jak wydobyć więcej z danych - gdy metody ilościowe mówią co, ale nie mówią jak."


  • Łukasz Chwiszczuk

Head of Digital Performance MediaGroup

,,Analiza kampanii Adwords - jak wiele danych możemy pozyskać? Jak na ich podstawie optymalizować kampanie?


Rezerwacja biletów już 28 listopada! 

Wstęp, jak zawsze, jest bezpłatny. 



Więcej o naszych Prelegentach:


  • Anna Zalewska

Menadżer marketingu w agencji widoczni, współautorka blogawidoczni.com/blog, specjalistka i pasjonatka content marketingu, reklamy i analityki internetowej. Szkoli studentów i blogerów z marketingu internetowego.


  • Tomasz Jamiński

Swoje doświadczenie w obszarach e-commerce, business intelligence oraz badań rynkowych zdobywał zarówno w domenie online, jak i FMCG. Posiada unikalne zrozumienie mechaniki i kultury obu tych światów. Energię czerpie z podejmowania ciekawych wyzwań biznesowych i przecierania nowych szlaków. Pasjonuje się budowaniem interdyscyplinarnych zespołów, zbudowanych z krytycznie myślących liderów. Skoncentrowany na rozwoju silnych stron każdego człowieka. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie mąż i tata, dla którego dbanie o rodzinę i ciepło domowe jest najważniejsze. Fotograf z zamiłowania. Aktywny sportowo - trenuje aikido oraz taniec.


  • Łukasz Chwiszczuk

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners. 


Do zobaczenia!

Profile of employers

Similar events