Cyfrowa Firma: Wirtualne działania – realne efekty. Co wymusiła i co przyśpieszyła pandemia w prowadzeniu biznesu?
Podczas webinaru dowiesz się:
- jak COVID-19 stał się detonatorem cyfrowej rewolucji i przyspieszył cyfryzację biznesów (case study, modele biznesowe, działania online),
- co trzeba zmienić lub jakie zmiany trzeba przyśpieszyć przy prowadzeniu firmy – czyli o pragmatyzacji działań,
- jak obecnie wygląda konsumpcja mediów i możliwości promocji,
- jakie media zyskują a jakie tracą; jaka będzie tendencja,
- jakie są możliwości eventów i marketingu bezpośredniego – czy to już koniec?,
- jak wprowadzić wirtualne zmiany dla realnych efektów.
Czarny łabędź, game changer czy gracz wywracający stolik z rozdanymi kartami – niewątpliwie wirus SARS-CoV-2 oraz spowodowany przez niego ogólnoświatowy lock down, a także nieunikniony kryzys mocno namieszali w gospodarce. Dla niektórych to okres przyspieszonego wzrostu. Jednak dla większości to czas poszukiwania rozwiązań na utrzymanie swojej firmy na rynku. Potrzeba przeniesienia promocji z offline’u do online’u i zwiększenie swojej widoczności w sieci stała się realna jak nigdy wcześniej.
Jak zmienić swój model biznesowy i prowadzić działania online? W ramach kolejnego spotkania z cyklu Cyfrowa Firma o zmieniającym się modelu promocji w obecnych czasach opowie Sylwester Wrona, Chief Operating Officer agencji Insignia.