EBMASTERS Trójmiasto #4

JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:
18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Karolina Rymarczyk, Project Manager w O4 Coworking
#ebnews
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Bartek Kotowicz, Strateg marek / KotowiczⒷ
"Rebranding z ludzką twarzą. Człowiek a niezmienność zmian."
Za każdą zmianą stoi człowiek. Choć to brzmi jak truizm, zmiany komunikacyjne - nawet te najbardziej spektakularne - często pomijają kluczowych graczy w tej układance: pracowników. Zwięzła prezentacja o miejscu pracowników w rebrandingu, strategiach angażowania ludzi oraz wyzwaniach, przed którymi stoją organizacje skoncentrowane na ludziach w procesach rebrandingowych.
(25 min + dyskusja)
3. Kamila Oliwa-Stasiak & Iga Zakrzewska, Polpharma Biologics
"50 shades of navy blue. Czyli jak poprawne zaprojektowanie (nowej) marki może wzmacniać pozycję rynkową firmy."
On - sektor biotechnologiczny - odważny, innowacyjny, dynamiczny skupiony na celu, charakteryzujący się wysokimi standardami jakości.
I ona - Polpharma Biologics - młoda, nieśmiała, acz zdolna, pełna potencjału i bardzo inteligentna
W miarę rozwoju akcji, ona nabiera pewności siebie, przechodzi metamorfozę… i staje na równi z globalnymi graczami w sektorze!
Chcesz dowiedzieć się:
- Jak poprawne zaprojektowanie marki może wzmacniać pozycję rynkową firmy?
- Czym jest identyfikacja wizualna firmy i po co nam ona?
- Jak dobrać elementy identyfikacji wizualnej, aby były spójne z firmą?
- Po co nam księga marki i co w niej zawrzeć?
- O czym warto pamiętać, projektując markę firmy?
- Jak wyglądał w praktyce proces tworzenia nowej identyfikacji wizualnej i new brand launch na przykładzie firmy Polpharma Biologics
(25 min + dyskusja)
Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 19 listopada 2024 r. o 18:00 w Peron 5 (Gdańsk) podczas EBMASTERS Trójmiasto #4!
Temat przewodni wydarzenia: Rebranding
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.