eTradeShow 2021

Targi eTradeShow
Z kodem CROSSWEB20 rabat 20%.
Dzisiejsza sprzedaż nie istnieje bez Internetu. Świat skutecznego managementu e-commerce stoi przed przedsiębiorcami otworem. Cztery sceny konferencyjne i godziny rozmów na temat rozwoju w branży. To wszystko czeka na odwiedzających eTrade Show już 15 września w Warszawie.
E-commerce to już nie przyszłość biznesu. To jego teraźniejszość. Kto nie rozwija swojej firmy w sieci traci rynek odporny na kryzys. Ważne jest więc, by nie stracić szansy na rozwój i zwiększenie sprzedaży. Biznes nie znosi stagnacji, trzeba w nim myśleć zawsze krok przed konkurencją. Dlatego warto jest postawić na edukację.
Analiza porównawcza między fazami obostrzeń w 2020 i 2021 roku według Fintech wykazała, że od maja 2021 nastąpił wzrost liczby transakcji cyfrowych o 52 procent. Podczas drugiej fali pandemii urosło to do 260 procent. To wystarczający argument do tego, by postawić na rozwinięcie sektora e-commerce w przedsiębiorstwie.
Co w tym pomoże? eTrade Show.
eTrade Show to szereg prelekcji, odbywających się na czterech scenach. Podczas wydarzenia o innowacjach w e-commerce powiedzą najwięksi specjaliście w branży. Wśród nich znaleźli się między innymi:
- Sascha Stockem - CEO Nethansa: „Jak wejść na Amazon i maksymalizować zyski? Sprawdzone rozwiązania”
- Rahim Blak – Mosaico: „Tokenizacja. Nowy wymiar e-commerce”
- Sebastian Horoszko – Zaufane.pl: „Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników (prawdopodobnie) pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce”
- Rafał Agnieszczak – Furgonetka: „Automaty paczkowe oraz punkty pudo jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce”
- Robert Sosnowski – Reach a Blogger: „Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?”
- Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal: „Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace”
Pełny program konferencji można znaleźć na: https://etradeshow.pl/program/#konferencja-lite
eTrade Show to nowe możliwości
Poza merytorycznymi wykładami na każdego uczestnika eTrade Show czeka bogata strefa wystawiennicza (ponad 60 marek), gdzie między innymi będzie można przetestować najnowocześniejsze rozwiązania. Jak co roku, wystawcy z sektorów oprogramowania, logistyki, płatności cyfrowych, SEM i SEO przygotują wyjątkowe oferty – ważne tylko w dniu targów. To idealny czas na wynegocjowanie dobrych warunków umowy.
Strefa spotkań
Jednym z ważniejszych elementów targów jest nawiązywanie rokujących relacji biznesowych. Podczas eTrade Show przeprowadzone zostanie Business Matching z wykorzystaniem aplikacji targowej. Apka połączy ze sobą biznesy, które mają duże szanse na kompatybilną współpracę.
Świadectwem jakości eTradeShow jest udział w roli Partnerów wydarzenia marek takich, jak DevaGroup czy Reach a Blogger. Partnerem Strategicznym targów został lider w pozyskiwaniu kapitału w oparciu o technologię zaufania publicznego, czyli Rahim Blak i Mosaico! Wśród wystawców nie zabraknie znanych firm, jak Nethansa, a także FedEX. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz IAB Polska.
Więcej informacji: https://etradeshow.pl/
Partnerzy wydarzenia: Mosaico (Partner Strategiczny), DevaGroup, Reach a Blogger
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Mazowieckiego, IAB Polska.
www.linkedin.com/company/etradeshow