Frontline nie znaczy offline - jak komunikować się z pracownikami bez maila?
Praca zdalna i "nowa normalność" pracowników biurowych to wciąż często poruszane kwestie, jednak dyskusja na temat komfortu pracowników pierwszej linii powoli przycicha. Na barkach Dyrektorów, Managerów oraz Specjalistów ds. Komunikacji Wewnętrznej spoczywa obowiązek koordynacji przepływu informacji między pracownikami na wszystkich szczeblach. Zdalna komunikacja z tymi, którzy pracują w terenie i nie mają służbowych adresów email, wciąż stanowi dla nich wyzwanie.
Ze względu na to organizujemy interaktywny webinar, podczas którego porozmawiamy o strategii komunikacji wewnętrznej, która obejmie pracowników pierwszej linii. Chcemy też poznać Twoje pytania i oczekiwania.Masz temat, na którego omówieniu szczególnie Ci zależy? Podziel się nim w formularzu rejestracji!
Już 29 września o godzinie 13:00 Natalia Szaraniec z Fly On The Cloud poruszy tematy takie jak:
- Z jakimi problemami zmagają się obecnie pracownicy pierwszej linii?
- Jak możemy je rozwiązać?
- Jak inne firmy poradziły sobie z utrzymaniem kontaktu z pracownikami bez maila?