Games & Visuals Trójmiasto #16

Zapraszamy wszystkich serdecznie w piątek, 18 kwietnia o 18:00 w Hackerspace Trójmiasto!
Po prelekcjach - tradycyjnie - networking w pobliskim pubie.
Prelegent:
Jakub Wilczyński - "Podstawowe zasady budowania interfejsów. Różnice i podobieństwa interfejsów w grach i aplikacjach"
Absolwent Grafiki na ASP w Gdańsku, Sztuki Nowych Mediów na PJATK w Gdańsku oraz Architektury na SSW w Sopocie. Od 2021 roku prowadzi zajęcia na Wydziale Sztuki Nowych Mediów PJATK w Gdańsku. Pracuje jako UX i UI designer, współprowadzi studio projektowe. Z zamiłowania muzyk i akwarysta, zapalony gracz.
Opis prezentacji: Prelekcja poświęcona kluczowym zasadom projektowania interfejsów użytkownika, zarówno w grach, jak i aplikacjach. Omówimy różnice wynikające z odmiennych celów i mechanik interakcji, a także podobieństwa w różnych zakresach.
Grafika plakatu: Wodorosty
Grafika pochodzi z gry Bubble Trouble - możecie zagarać w gierkę skanując kod qrю
Więcej informacji w kolejnych postach.
Do zobaczenia! Zespół GVT i HS3
Kontakty GVT:
- Arek - discord: @arkadio_ac - Organizacja, współpraca i promocja, prelegenci
- Karmen - discord: @carmen_0_ - Organizacja, grafiki i plakaty, prelegenci
- Kirill - lub discord: @Xorboo - Techniczna część, nagrywanie i montaż wideo