Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Games & Visuals Trójmiasto #2

games-visuals-trojmiasto-2
Event:
Games & Visuals Trójmiasto #2
Event type:
Meetup
Category:
IT
Topic:
Date:
22.12.2023 (friday)
Time:
18:00
Language:
Polish , English
Price:
Free
City:
Place:
Hackerspace Trójmiasto
Address:
aleja Wojska Polskiego 41
Description:

Wychodzimy z inicjatywą cyklicznych spotkań stacjonarnych dla osób powiązanych z tworzeniem gier i sztuk multimedialnych, takich jak filmy, animacje, prezentacje, itp.


Tworząc doświadczenia multimedialne, niezbędne jest wiele talentów. Przydają się one niezależnie od tego czy robimy grę czy film. Wiele obszarów działań z tych branż pokrywa się. Dlatego jeśli jesteś:

- programistą lub deweloperem konkretnego silnika

- pisarzem, scenarzystą, reżyserem, tworzysz narracje

- grafikiem 2d lub 3d, animatorem

- tworzysz muzykę lub dźwięki

- tworzysz efekty specjalne

- robisz design, UX, UI

- a ponad wszystko uwielbiasz gry, filmy, animacje i inne tego typu rzeczy to...

To spotkanie jest dla Ciebie!


Podczas meetupu odbędą się dwie ok. 40 minutowe prelekcje i trochę słów organizacyjnych, a resztę czasu spędzimy na networkingu.

Grafika na plakacie: Izabela "Isnea" Nowakowska https://www.instagram.com/isnea.art/


PRELEGENCI:

Mikołaj Dereszewski - zawodowo programista gier od 6 lat a hobbystycznie od 14, obecnie Unity Tech Lead w Le Polish Bureau. LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mikolajdereszewski/

Temat: Games & Beyond

Tworzenie gier to ciężki kawałek chleba, warto więc mieć szerszą perspektywę na branże bliżej lub dalej spokrewnione, w których przydatne będą nabyte w gamedevie umiejętności. Porozmawiamy o konkretnych twardych skillach które pomogą wam stworzyć nową markę AAA, ale również na przykład wyprodukować swój film. Omówimy na przykładach w jaki sposób można wykorzystać UE bądź Unity nie tylko w segmencie rozrywkowym. Trochę zajawki dla młodych talentów, trochę konkretów dla starych wyjadaczy, artystycznie i technologicznie - aby każdy znalazł coś dla siebie.

Kirill Korepanov aka Xorboo - Programista gier (i nie tylko) od 10 lat z doświadczeniem w różnych silnikach i platformach (https://xorb.ooo/ , https://www.linkedin.com/in/xorboo/)

[ENG]

Temat: Intro to Game Optimization

Bad game optimization is the bane of modern game development. In this talk I will discuss general tips and ticks that will help you improve your game performance, when to use them (and when not to!) and why. While primarily targeted at programmers, the talk also touches on aspects relevant to artists and game designers, irrespective of the game engine.


Profile of employers

Similar events