HR IMPACT Winter Edition 2024/2025
Czy biznes potrzebuje HR?
Dlaczego HR wciąż tak rzadko pełni strategiczną rolę w organizacji i jest pomijany przy kluczowych decyzjach?
O celach HR – jak powinny być stawiane? I dlaczego tak często definiujemy je w niewłaściwy sposób?
Fundamenty strategicznej roli HR – na czym budować swoją pozycję w organizacji?
Jak krok po kroku zbudować strategiczną rolę HR?
Narzędzia wspierające budowanie strategicznej pozycji HR.
Czy ja chcę tutaj pracować? Jak budować atrakcyjne środowisko pracy w swojej organizacji
Jakie warunki muszą być spełnione, aby Polacy chcieli polecać swoje miejsce pracy
Komunikacja - 10 filarów dobrego dialogu z pracownikiem
Model Total Rewards jako mapa obszarów do zaadresowania w firmie
Wyniki badań pracowniczych 2024 i krajobraz świadczeń pozapłacowych - pomiędzy rzeczywistością, a pragnieniami
Podczas prezentacji będą podane praktyczne rozwiązania i linki do pobrania eksperckich materiałów do wykorzystania przez pracodawców.
See you in January? No!
Firmowo-rodzinne przygotowania do Świąt po angielsku.
Końcówka roku jest zawsze bardzo intensywna, i w pracy i życiu prywatnym. Deadline’y, spotkania, planowanie prezentów, planowanie jedzenia - gdzie w tym wszystkim czas na naukę? Czy intensywny okres końca roku można trochę językowo osłodzić? Tak!
Podczas webinaru dowiesz się:
Dlaczego grudzień to ciężki okres na naukę języka dla pracowników? - zrozumienie to połowa sukcesu.
Co możesz zrobić by nie wybić się z rytmu nauki? - praktyczne pomysły.
Jak zachęcić pracowników i rodzinę do językowych przygotowań do Świąt i Sylwestra? - nie musimy być w tym sami.
Jak zaangażować pracowników do komunikacji na Linkedin w 2025 roku?
Strona firmowa na LinkedIn – statystyki, które mówią wszystko
Dobre i złe praktyki Employee Advocacy
Jak wydobyć potencjał, zmieniając swoich pracowników w influencerów, którzy działają na rzecz brandu
Nic na siłę, czyli od czego zacząć
Podział ról ze względu na stanowiska i umiejętności
Marka pracodawcy w social mediach - case study z polskiego rynku