Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

in Digital Marketing 2021

in-digital-marketing-2021
Event:
in Digital Marketing 2021
Event type:
Conference
Category:
Date:
27.01.2021 (wednesday) - 29.01.2021 (friday)
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Online Event
Address:
On your computer
Registration:
Strona www:
Facebook:
Agenda:

27 stycznia:

✔ Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?

Albert Stęclik | Planning director Agencji Dziadek do orzechów

Podczas wykładu nauczymy się budować drabinę celów, wyznaczać oraz rozróżniać różne cele marki. 

✔ Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?

Bartosz Walat | Copywriter | VMLY&R

Podczas wykładu dowiesz się, jak "o tym samym" pisać na wiele różnych sposobów. 

✔ Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?

Wojciech Jabczyński | Rzecznik prasowy w Orange Polska

✔ Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada. 

Kaleb Skrzypkowski | CEO | Agencja Marketingowa

✔ Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki. 

Katarzyna Żakieta | Lead creative | Kamikaze

Które kanały dotarcia do konsumenta zyskują na popularności i na które warto zwrócić uwagę?

✔ Jak zmieniły się zachowania konsumentów ostatnich miesiącach. 

Jan Zając | CEO | Sotrender

Podczas tego wystąpienia zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnim roku.

✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo. 

Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong

✔ „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start! 

Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2


28 stycznia:

✔ Stabilność PR w niestabilnych czasach.

Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R   

W jaki sposób 2020 rok wpłynął na komunikację firm i rolę PR-owców? Jakie będą najważniejsze trendy, które wpłyną na komunikację w 2021 roku zmienią PR w kolejnych latach?

✔ Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.

Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe Group 

Konsumenci już dawno przestali się dzielić na tych co kupują on-line lub off-line. Nie chcą też uczestniczyć w skomplikowanych procesach zakupowych.

✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.

Roman Bębenista | SEO Manager | Roman Bębenista Idea Hills

✔ Marketing logiczny i efektywny.

Marta Jaskulska | CEO, BRAND CONSULTANT | Brand Logic

✔ Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.

Filip Kłodawski | Co-owner / Project Manager | Animails

✔ Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia? 

Łukasz Zaleśny | Strategy Director | OMD

Niemalże codziennie atakują nas publikacje i webinary na temat konsekwencji jakie niesie ze sobą pandemia Covid-19. Wielość poruszanych tematów może budować wrażenie swoistej "histerii marketingowej". Czy słusznie? 

✔ Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki.

Michał Kuczkowski | Head of Motion | Opus B

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy logo firmy pojawiało się tylko w druku czy było wyklejane na firmowym samochodzie. Wraz ze wzrostem obecności video w komunikacji, marki musiały zacząć zwracać coraz większą uwagę na to, jak wyglądają „w ruchu". 

✔ Don't make ads. Make TikToks.

Sylwia Chada | General Manager & CEE | TikTok

 

29 stycznia:

✔ Social Media Content: Zrób to lepiej.

Agnieszka Banaś | Head of Social Media | WALK

✔ Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach. 

Mateusz Suryś | Associate Strategic Planner | VMLY&R

Kreatywność i efektywność - dwa niebezpieczne słowa w jednym zdaniu. Oba określenia i oba wymiary to nierozłączna część branży marketingowej. Czy potrafią ze sobą współistnieć?

✔ Szybciej, łatwiej taniej - wszystko? Zakupy online w czasie pandemii.

Marcin Gieracz | CEO&Strategic Mentor | Rubikom Strategic Thinking

✔ Temat: Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.

Monika Klimczewska | Performance Media Expert | Havas Media  

Pandemia niewątpliwie przyspieszyła trend intensywnego rozwoju e-commerce. Może wystarczy wydawać lepiej zamiast więcej?

✔ Fantastyczny UX writing i jak go robić.

Marcin Cichocki | CEO | Agencja Kuźnia treści

✔ Historia Kopciuszka, jako przykład idealnie zbudowanego lejka sprzedażowego.

Dawid Trzeciak | Strategy Director | CodeScalpel.co

Description:

Dołącz do spotkania!

27-29.01.21| online | in Digital Marketing Conference 


Co dostajesz w ramach biletu?

>>> 3 dni wykładów na żywo,

>>> możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami, 

>>> prezentacje oraz materiały z konferencji w wersji elektronicznej.


Dodatkowo otrzymasz 3 bonusy: 

Bonus 1 >>> dostęp do 16 wykładów, które odbyły się przed konferencją.

Bonus 2 >>> nagrania video z konferencji.

Bonus 3 >>> voucher zniżkowy o wysokości 100 zł, na udział w szkoleniu z dowolnego tematu marketingu online.


Jak będzie przebiegać formuła konferencji?

  • Na kanale główny będą odbywać się prelekcję.
  • W tym samym czasie dostępne będą Meeting room’y – do zadawania pytań i bezpośrednich konsultacji z prelegentami
  • Quizy, testy, sondy – W trakcie prezentacji, będą trwały quizy, testy, sondy, a wyniki będą prezentowane i udostępniane uczestnikom jeszcze w czasie konferencji.
  • Sesja Q&A – pojawi się na koniec każdego wykładu.

.

Dla Ciebie 16 video wykładów GRATIS, m.in.:

✓ Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta. Krzysztof Ożóg

✓ Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads. Mateusz Nowak


✓ Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty! Mateusz Muryjas

✓ Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień. Maciej Trojanowicz


✓ Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji? Albert Stęclik

✓ 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży. Darek Puzyrkiewicz 

✓ Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu? Bartosz Walat

✓ Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja? Łukasz Majewski

✓ "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View. Marcin Skwarek

✓ Hity i Kity Influencer Marketingu. Podsumowanie roku 2020. Marta Janus

Profile of employers

Similar events