Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Internet ASAP open #4: Czy marketing ma wakacje?

Event:
Internet ASAP open #4: Czy marketing ma wakacje?
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
18.06.2019 (tuesday)
Time:
18:30
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Klub Studencki Kwadrat
Address:
Stanisława Skarżyńskiego 1
Agenda:
  • 18:30 - 18:50 Wakacje? Tylko dla wybranych

Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana


  • 18:50 - 19:20 Najważniejszy mecz przed rozpoczęciem sezonu

Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana

Goście:

Karolina Biedrzycka, Rzecznik Prasowy Wisły Kraków SA

Tomasz Czwartkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Wisły Kraków SA


  • 19:20 - 19:40 Rewolucyjne podejście do tematu wakacji

Prowadzący: Katarzyna Wabik, City Community Manager Revolut


  • 19:40 - 20:10 Czy Kraków potrzebuje jeszcze promocji?

Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana

Gość: Maciej Grzyb, Redaktor naczelny w Krakow.pl i telewizja.krakow.pl


  • 20:10 Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!


Description:

We wtorek 18 czerwca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz czwarty Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.


Okres wakacji to dla jednych czas odpoczynku, a dla drugich wytężonej pracy, niesamowitych akcji promocyjnych, samplingowych i finalnie: sprzedażowych. Jak przygotowują się do niego najwięksi? O tym dowiecie się już 18 czerwca, a swoją wiedzą podzielą się: Karolina Kawula i Tomasz Czwartkiewicz z Wisły Kraków SA, Bartosz Dziedzic z Abanana, Katarzyna Wabik z Revolut oraz Maciej Grzyb z Krakow.pl.


– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7


Profile of employers

Similar events