This event has already taken place. Check upcoming events
Internet Beta 2012
Event:
Internet Beta 2012
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
26.09.2012 (wednesday)
- 28.09.2012 (friday)
Time:
10:00
Price:
Paid
City:
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Description:
Internet beta to jedna z największych konferencji skupiająca całą branżę internetową. Internet Beta corocznie odbywa się w Rzeszowie. Najbliższa edycja odbędzie się od 26 do 28 września 2012.
Lista planowanych prezentacji:
- Javier Galan(CircleMe) - Connecting People to their Interests and Passions
- Dariusz Dziuk (Spotify) - Muzyka jest platformą
- Piotr Wrzalik (Contium SA) - Era wszechwładnego konsumenta – czyli o tym, jak Internet zmienia strategię przedsiębiorstw handlowych
- Jarosław Lipszyc (Fundacja Nowoczesna Polska) - Prawo kultury: krótka opowieść o monopolach intelektualnych i przemocy symbolicznej
- Irene Pereyra (Fi), Anton Repponen (Fi) - The Journey of 3 projects
- Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine) - Bałagan w mobilności
- Paweł Tkaczyk (MIDEA) - „Nie znam się, to się wypowiem” O powstawaniu ekspertów
- Szymon Sikorski (Agencja Publicon) - Social Good, czyli odpowiedzialne modele biznesowe
- Jerzy Warchałowski (Google Polska) Jak Google osiągnęło tak znaczący sukces? Kilka obserwacji od wewnątrz.
- Bartłomiej Gola (SpeedUp) - Jak finansować, zeby nie zwariować
- Fredrik Strauss (Admeta.com),Alexander Edström (Admeta.com) - The Growth of Private Ad Exchange
- Chris Speed (Uniwersytet w Edynburgu) - Ghosts, Zombies and the Internet of Things
- Andrew Keen (Autor bestselleru "Kult amatora") - Digital Vertigo: How social media is turning the Internet into a Hitchcock movie
- Michał Sadowski (Brand24 S.A.) - Robimy Startup. Czy coś.
- Arek Skuza (CEO iTraff Technology) - Inwestorzy. Pieniądze i Krzysztof Kolumb - plan i szczęście
- Radek Zaleski (cdp.pl) -Internet trzech predkosci. Jak bedzie wygladac siec w 2015 roku
- Jacek Szlak (Marketing przy Kawie) Owned media – czy wszyscy jesteśmy dziennikarzami?
- Dominik Kaznowski (Agencja Publicon) Nasz-Facebook.pl, czyli ewolucja social media
- Artur Racicki (Pozytywnie.pl) - Wspomnień czar, czyli PRL oczami współczesnych inetnautów na przykładzie sukcesu inPRL.pl
- Barbara Stawarz (InnovaWeb Polska) Nie marnuj pieniędzy. Content marketing - zabójca przepalonych budżetów
- Krzysztof Krzysztofiak (Krakowski Park Technologiczny) Smart business – Krakowski Park Technologiczny dla firm IT
- Marcin Sulikowski (Monterail.com) - Becoming a CEO
- Marcin Jaśkiewicz (ISTV Media) - Czy potrafimy prezentować? 10 wskazówek dla występów przed klientem lub inwestorem
- Marcin Szeląg (Innovation Nest) - Customer Development - budowanie rynku dla swojego startupu
- Paweł Sito (Dziennikarz) - Radio w Internecie: szafa grajaca, transmisja z anteny, czy... ?
- Mateusz Pośpieszny (Funmedia) - Nowoczesne technologie i multimedia w rozwoju edukacji
- Krzysztof Gagacki (Papilot.pl) - Męska twarz kobiecego Internetu. Jak stworzyć najbardziej angażujący w Polsce serwis dla kobiet
- Krystian Gontarek (GameTeller.net) - Czego uczą w Polskiej szkole? 11 latek donosi z miejsca wydarzeń
- Łukasz Wilczyński (Planet PR) - Questing, las, marka i sieć
- Tomasz Han (HanBright S.A) - Edutainment - bawiąc uczy - ucząc bawi.
- Anita Kijanka (Com Creation) - Sukcesy społeczeństwa 2.0
- Szymon Szymczyk (Kolko Communications) - Nowe media, stare praktyki - o linczach i innych formach agresji społeczności internetowych
- Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM)) - Produkt w sieci
- Michał Kucia (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) - Polscy e-konsumenci wczoraj i dziś
- Łukasz Kozłowski (sklep-presto.pl) - E-commerce: niezły kanał czy niezły model.
- Sebastian Dyla (Universum Polska) - Branża IT – jak wygrać w walce o talenty? Jak i gdzie pozyskiwać najbardziej utalentowanych pracowników? Platformy online. Globalne trendy.
- Tomasz Gutkowski (Empathy Internet Software House) - Segmentacja klientów i towarów, czyli efektywne zarządzaniu sklepem internetowym.
- Witold Gazda (Motoricus S.A.) - e-commerce w działalności usługowo – handlowej. Czyli jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą Klienta w branży motoryzacyjnej
- Mariusz Wesołowski(Ekspert i doradca e-commerce) - Fantomowe bóle kręgosłupa moralnego, czyli internet przyjmie wszystko
- Piotr Wrzalik (Contium SA),Bartosz Majewski (Contium SA) - Success fee – jak ograniczyć ryzyko startu w e-commerce
- Marcin Nowak (Softhis Sp. z o.o.) - Zachmurzenie coraz większe.
- Karol Zieliński (PayLane) - E-biznes międzynarodowo: kierunek Dolina Krzemowa, Europa, Azja?
- Michał Wendrowski (Rublon.pl) - Bezpieczny Internet bez haseł
- Kamil Jarosz (miniCRM.pl) - Małe sprostowanie - CRM nie tylko dla dużych
- Marta Klimowicz (AdTaily),Bartłomiej Chmiel (AdTaily) - Zaawansowany retargeting: jak trzykrotnie zwiększyć konwersję?
- Roman Bieda (Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy) - SaaS i sprzedaż używanych licencji, czyli najnowsze tendencje na rynku oprogramowania
- Łukasz Szymański (Ideo) - Maszyny pomyślą za Ciebie – Terminator 3.0?
- Marcin Kordowski (Agencja K2) - Kary i wyroki w Google. Kilka słów o przyczynach kar nakładanych na polskie strony. Analiza przyczyn i „Case Study” od kuchni jak wyjść z filtra.
- Grzegorz Pietruszyński(Gameboxed) - "Make games, not ads", czyli dlaczego każda duża firma B2C powinna mieć swoją grę społecznościową.
- Katarzyna Kozikowska (Lemon Sky) - Dotknij i poczuj – czym jest oraz dokąd zmierza HCI?
- Marek Turaliński (NetCenter Solution) - Między Social Media a Aktywną Obsługą Klienta, jak te dziedziny się przenikają
- Leszek Łuczyn (Opcom) - Rób to, co lubisz, a robota sama Cię znajdzie
- Anna Robotycka (faceADDICTED) - Social TV - szanse, możliwości i perspektywy rozwoju
- Jacek Jankowski (IAB Polska) - Kim jest gracz w dobie social media.
- Marta Szadowiak (Projekt PR) - Jak Social Media i blogi wpływają na tradycyjne media i dyskusję publiczną
- Dorota Zys (Specjalista ds. Inbound Marketingu) - Jak poprawić ROI za pomocą Inbound Marketingu?
- Piotr Friedberg (Pride&Glory Interactive), Marcin Grochowina(Grow App) - Powrót do przyszłości, czyli dzień z życia heavy usera smartfona
- Monika Mikowska (mobee dick) - Dlaczego agencje interaktywne nie powinny sprzedawać mobile?
- Marcin Zaremba (LoveMobile (Grupa o2)) - Cyberpunk 2013 - czyli jak technologia rehumanizuje
- Rafał Staszkiewicz (Omnibrand i Mobilizer),Dariusz Kocięcki (Looksoft) - Marketing-mix aplikacji mobilnych
- Roman Łoziński(Agencja K2) - Pozycjonowanie marki, czyli jak zyskać przewagę już na starcie.
- Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive S. A.) - Grywalizacja w mobilnych rozwiązaniach dla biznesu. Czy jak sprawić żeby otrzymać więcej...
- Maciej Ossowski (GetResponse) - Subiektywne Top 5 Najbardziej Kreatywnych Kampani Email Marketingowych 2012
- Robert Wróbel (GreenGraffiti),Bartosz Suchecki (GreenGraffiti Polska) - EcoMarketing : wyróżnij sie ekologicznie.
- Joanna Majewska (Kreatywne.pl) - ARTsourcing – po co to komu?!
- Jan Kasprzycki-Rosikoń (MillionYou.com) - Crowdsourcing jako źródło nowych idei marketingowych
- Marek Jerzy Minakowski (Doktor filozofii, twórca serwisów internetowych, genealog...) Jak wciągam emerytów i nieboszczyków do Social Media
- Marcin Grodzicki (Agora S.A.) - The long run - a couple overnight successes that took years to build
- Paweł Wyborski (Quartic) - Personalizacja rekomendacji: Pomóż klientowi kupować !
- Paweł Sala (FreshMail) - Drilling Down, czyli czego możemy nauczyć się od naszych klientów
- Jacek Murawski (Business Angel, Coach) - Odnaleźć równowagę i osiągnąć sukces w biznesie, w pracy i w życiu osobistym…
- Kamil Janiszewski (Listonic.com) - Mobilna ewolucja handlu detalicznego – USA, UK, Polska
- Jan Zając (SmartNet Research&Solutions) - Jak mocny jestes w social media - najczęściej popełniane błędy
- Jarosław Kinal (Instytut Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego) - Dlaczego internetowy celebryta jest nagi. Stare teorie socjologiczne zaadaptowane do nowej rzeczywistości. Lekkostrawnie.
- Wojciech Kmita (e24cloud.com) - Chmura! Na co to komu? Szczerze i bez owijana w bawełnę o funkcjonalności (lub jej braku) cloud computingu
- Dymitr Głuszczenko (Cube Investment) - Młodzi internauci buszujący w sieci, czyli krótka analiza własnego podwórka
- Tomasz Czapliński (LMS Invest) - Jak nie dać dupy (finansowej) prowadząc startup
- Łukasz Musiał (Agencja Publicon) - Branding design i wprowadzanie produktów na rynek
- Łukasz Tyrała (Pride and Glory Interactive) - Warsztaty User Experience