This event has already taken place. Check upcoming events
Jak stworzyć proces sprzedaży dostosowany do specyfiki firmy B2B
Event:
Jak stworzyć proces sprzedaży dostosowany do specyfiki firmy B2B
Event type:
Webinar
Category:
Topic:
Date:
19.06.2017 (monday)
Time:
10:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Description:
Webinarium w ramach Sales Hacking Week.
Ze szkolenia dowiesz się:
1. Jakie czynniki wpływają na trafne zdefiniowanie procesu sprzedaży w Twojej firmie
2. Który proces sprzedażowy będzie najlepszy dla Twojej firmy
3. Jakie są skutki wyboru właściwych lub niewłaściwych procesów sprzedaży
Webinarium poprowadzi Agnieszka Grostal - CEO, Business Sales Strategy Consultant w firmie Salents. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii rozwoju, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych. Właścicielka firmy doradczej Salents. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.agnieszkagrostal.com.
Ze szkolenia dowiesz się:
1. Jakie czynniki wpływają na trafne zdefiniowanie procesu sprzedaży w Twojej firmie
2. Który proces sprzedażowy będzie najlepszy dla Twojej firmy
3. Jakie są skutki wyboru właściwych lub niewłaściwych procesów sprzedaży
Webinarium poprowadzi Agnieszka Grostal - CEO, Business Sales Strategy Consultant w firmie Salents. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii rozwoju, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych. Właścicielka firmy doradczej Salents. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.agnieszkagrostal.com.