Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Jak zbierać wymagania dla projektów za miliony? Metoda Commerce Blueprint | Commerce Space N°6

jak-zbierac-wymagania-dla-projektow-za-miliony-metoda-commerce-blueprint-commerce-space-n-6
Event:
Jak zbierać wymagania dla projektów za miliony?
Event type:
Webinar
Category:
IT
Topic:
Date:
15.03.2022 (tuesday)
Time:
13:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Speakers:
Agenda:

AGENDA

  1. Potrzeby biznesowe — współpraca kluczem do sukcesu.
  2. Przepis na skuteczną strategię — Commerce Blueprint.
  3. Wizja (Clear vision).
  4. Cyfrowa podróż produktu (Digital Product Journey).
  5. Polityki biznesowe (Business Units Policies).
  6. Project Manager — Zespół — Klient.
  7. Podsumowanie.
  8. Q&A.


PRELEGENT

Borys Skraba - CEO, Strix. 

Ekspert i praktyk e-commerce, związany z branżą od blisko 15 lat. Jest prezesem zarządu Strix, integratora kompleksowych rozwiązań e-commerce, omnichannel i digital transformation na platformie Magento i Shopware. Wiedzę i doświadczenie zdobywał realizując jedne z najbardziej skomplikowanych projektów wdrożeniowych dla sektora B2C i B2B, m.in. Castorama Polska, Modivo, Szynaka Meble, Lynka, Inter Cars, Semilac, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, TOUS, Lancerto, Super-Pharm. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych, członek Izby Gospodarki Elektronicznej.

Description:

O CZYM?

Zaprezentujemy metodę Commerce Blueprint, która pozwala na zebranie całokształtu wymagań niezbędnych do uruchomienia sprzedaży e-commerce na dużą skalę (omnichannel, wiele rynków). Commerce Blueprint to narzędzie do budowania holistycznej strategii i skutecznego przygotowania do wdrożenia dużego zespołu projektowego. Model obejmuje 3 kluczowe obszary: Clear Vision, Digital Product Journey, Business Units Policies.


Odpowiemy na pytania:

  • Jak spojrzeć na konkretny przypadek biznesowy w sposób indywidualny i dopasować do niego odpowiednie rozwiązania?
  • Jak pomóc klientowi w obraniu kierunku rozwoju i wypracowaniu skutecznej strategii?
  • Jak oszacować ryzyko, by uniknąć krytycznych błędów podczas wdrożenia?
  • Co zrobić, żeby każdy członek zespołu rozumiał potrzeby stojące za wybranymi rozwiązaniami?



DLA KOGO?

Dla IT/E-commerce Project Managerów, którzy:

  • prowadzą złożone projekty działające na dużą skalę (mid-market i enterprise),
  • na co dzień blisko współpracują z klientem i aktywnie wspierają go w tworzeniu strategii, rozwoju i doborze najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb biznesowych,
  • zarządzają pracą rozbudowanych zespołów projektowych złożonych z wielu osób o różnych rolach i kompetencjach (developerzy, UX designerzy, testerzy).




PARTNERZY MERYTORYCZNI

Izba Gospodarki Elektronicznej, E-commerce w praktyce




Participants (1):

Similar events