Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Marketing i reklama – praca marzeń?

Event:
Marketing i reklama – praca marzeń?
Event type:
Meetup
Category:
Date:
19.03.2019 (tuesday)
Time:
18:30
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Kwadrat
Address:
ul. Bardowskiego 4
Agenda:
  • 18:30 – 18:55 Czy marketing ma tylko słodki smak?

Gość: Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia (m.in Góralki i Verbena)

Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura


  • 18:55 – 19:20 Do Warszawy 6:22 z piątego. Czy na pewno w Krakowie nie ma przemysłu audiowizualnego?

Prowadzący: Marcin Andruchów, Muchas Gracia


  • 19:20 – 19:40 Jak się nie znudzić marketingiem i poszerzyć swoje horyzonty?

Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor naczelny Marketingu przy Kawie


  • 19:40 – 20:00 Jakiego social media specjalisty nie warto zatrudniać?

Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura


  • 20:00 – 20:20 Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?


  • 20:20 Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?


Description:

We wtorek 19 marca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się już po raz trzeci Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.


Praca w branży określanej jako marketing i reklama przez wielu uważana jest za raj obiecany. Czy rzeczywiście? Marketing i reklama to praca marzeń? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwać będą na scenie Klubu Kwadrat zaproszeni goście, marketing manager Aleksandra Kucała z I.D.C. POLONIA S.A., Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie, Michał Andruchów z Muchas Gracias, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” Piotr Golczyk oraz Łukasz Wołek z agencji Abanana.


Piotr Golczyk poprowadzi również cieszący się coraz większą popularnością Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!


Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.


– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.


*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen3, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.


Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.

Profile of employers

ok
Używamy technologii takich jak ciasteczka, aby analizować ruch na stronie i personalizować zawartość reklam. Niektóre pliki cookie używane w celach marketingowych pochodzą od partnerów zewnętrznych, takich jak Google. Dalsze korzystanie z Crossweb oznacza zgodę na użycie tych plików. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Polityce Cookies.