Marketing logiczny i efektywny
W związku z dużym zainteresowaniem i ograniczoną liczbą miejsc, organizujemy dodatkowy termin wykładu Marty Jaskulskiej.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Kluczowym wyzwaniem w marketingu jest skuteczność.
Osiągniesz ją, jeśli zamiast na przypuszczeniach, czy modnej retoryce, będziesz swoje decyzje opierać na twardych danych oraz solidnej i aktualnej wiedzy.
Jeśli więc zastanawiasz się:
* Czy warto robić segmentację w czasach Byrona Sharpa?
* Ile budżetu przeznaczyć na budowanie wizerunku, a ile na aktywacje sprzedaży?
* Targetować wąsko, czy szeroko?
* Stawiać na penetrację, czy lojalność?
* Jak ma się kreatywność do efektywności?
Przyjdź koniecznie na otwarty wykład Marty Jaskulskiej!
Wykład dostarczy Ci wiarygodnych danych i narzędzi oraz obali kilka modnych branżowych mitów. Unikniesz również najczęstszych pułapek w marketingu i zaczniesz podejmować skuteczne decyzje.