Service Desk w Globalnej Organizacji
Service Desk w Globalnej Organizacji to świetny warsztat, dzięki któremu będziecie mieli możliwość poznać tajniki Service Desk oraz jego zwolenników wraz z potencjalną ścieżką kariery w tej dziedzinie.
Z przyjemnością informujemy, że ponownie nawiązaliśmy współpracę z grupą DSV. Jako jeden z globalnych dostawców transportu i logistyki, firma zaoferowała nam swoją ekspertyzę oraz wiedzę, aby pomóc nam lepiej zrozumieć koncepcję Service Desk i rolę agenta w firmie.
Biorąc udział w webinarze, dowiecie się:
- Czym jest Service Desk i czym różni się od Call Center?
- Kto może zostać zwolennikiem agenta i SD?
- Jakie są przykładowe ścieżki kariery dla agenta i SD?
Końcówka szkolenia przybierze formę Q&A - Prowadzący z ogromną przyjemnością rozwieją wszelkie Wasze wątpliwości, dlatego nie wahajcie się zadawać pytań
Formularz zgłoszeniowy:
Webinarium poprowadzą specjaliści:
Maciej Trzypil - Senior HR Specialist,
Michał Wilczyński - Senior Team Lead
Agnieszka Petrus - Assistant IT Supporter
Serdecznie zapraszamy!