Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send

SForce - Warsaw Salesforce Meetup #5

sforce-warsaw-salesforce-meetup-5
Event:
SForce - Warsaw Salesforce Meetup #5
Event type:
Meetup
Category:
IT
Topic:
Date:
15.05.2024 (wednesday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Bolek Pub & Restaurant
Address:
al. Niepodległości 211
Strona www:
Agenda:

17:30 - 18:00 Rejestracja uczestników, sprawdzenie biletów (trzeba wejść do sali na 2 piętrze)

18:00 - 18:15 Otwarcie wydarzenia i przywitanie uczestników

18:15 - 18:45 Prezentacja nr 1: Czy możemy ufać Copilotowi? Trust Layer i tworzenie świadomych etycznie promptów - Weronika Janiec

18:45 - 18:50 Przerwa

18:50 - 19:20 Prezentacja nr 2: Najlepsze praktyki dla faz projektowych - przykład wdrożenia Salesforce Marketing Cloud - Artur Firlik

19:20 - 19:30 Przerwa

19:30 - 20:00 Prezentacja nr 3: Tworzenie i wykorzystywanie modeli predykcyjnych w Data Cloud przy użyciu Einstein Studio - Marcin Łukaszyk

20:00 Networking przy piwie i cateringu

Description:

Zapraszamy na wydarzenie SForce - Warsaw Salesforce Meetup #5, które odbędzie się już 15 maja 2024 roku w BOLEK PUB & RESTAURANT przy al. Niepodległości 211 w Warszawie.

Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne dla uczestników zapisanych przez Evenea.


OPISY PREZENTACJI


Czy możemy ufać Copilotowi? Trust Layer i tworzenie świadomych etycznie promptów - Weronika Janiec

Abstrakt:

Każda nowa technologia niesie ze sobą zarówno szanse jak i ryzyka. Przy wdrażaniu AI należy zwrócić szczególną uwagę na kwestie bezpieczeństwa danych oraz etycznego zastosowania. Podczas prezentacji omówimy czym jest Einstein Copilot oraz Prompt Builder, analizując ich funkcje i potencjalne zagrożenia. Następnie zagłębimy się w rolę bezpieczeństwa, gwarantowaną przez Salesforce Trust Layer. Na końcu skupimy się na kwestiach etycznych: najczęstszych wyzwaniach podczas pracy z AI oraz ich potencjalnych rozwiązaniach.


Najlepsze praktyki dla faz projektowych - przykład wdrożenia Salesforce Marketing Cloud - Artur Firlik

Abstrakt:

Podczas prelekcji zapoznam Was z poszczególnymi fazami projektu wdrożeniowego dlamiędzynarodowej korporacji z sektora motoryzacyjnego.Wejdziemy w świat Salesforce - od technologii, po relacje pomiędzy poszczególnymiproduktami oraz osobami na projekcie, a następnie dowiemy się w jaki sposób połączeniewszystkich tych elementów przekłada się na ostateczny sukces projektu. Nie możecie tegoprzegapić!


Tworzenie i wykorzystywanie modeli predykcyjnych w Data Cloud przy użyciu Einstein Studio - Marcin Łukaszyk

Abstrakt:

W tej prezentacji omówię działanie narzędzia do budowy rozwiązań opartych na AI, Einstein 1 Studio w Data Cloud i postaram się odczarować część matematyki stojącą za AI. Przedstawię jak wykorzystać model builder do łatwego tworzenia modeli predykcyjnych. Opowiem o tym, jakie dane są użyteczne oraz jak sprawdzić, kiedy model się nauczył, a kiedy tylko udaje. Pokażę podstawowe błędy, które wpływają negatywnie na osiągi modelu i jak ich unikać. Na koniec opowiem o tym, jak użyć wytrenowany już model w Salesforce.


PRELEGENCI

+ Weronika Janiec, Konsultantka Biznesowa Salesforce w PwC Polska

Mieszkanka Wrocławia. Doświadczona developerka i konsultantka Salesforce pasjonująca się etyką i filozofią. Z trzyletnim doświadczeniem jako developerka i prawie rocznym jako konsultantka, a także jako studentka trzeciego roku filozofii, spróbuje zgłębić zrozumienie ludzkiego wpływu na technologię. Po godzinach czerpie inspiracje z gry na gitarze akustycznej i eksploruje świat sztuki filmowej.

+ Artur Firlik, Starszy Konsultant Biznesowy Marketing Cloud w PwC Polska

Senior Consultant w PwC z ponad 5-letnim doświadczeniem w środowisku Salesforce Marketing Cloud. Odpowiedzialny za wdrożenie kilkunastu projektów dla międzynarodowych klientów. Pasjonat nowych technologii oraz przemysłu gier komputerowych.

+ Marcin Łukaszyk, Konsultant Biznesowy Salesforce w PwC Polska

Konsultant Salesforce z 2-letnim doświadczeniem. Ma wcześniejsze doświadczenia z analizą danych w pracy i na studiach, przez co tematyka CRM Analytics i Data Cloud jest mu bliska. W pracy z Salesforcem najbardziej docenia możliwości rozwoju w wielu kierunkach i rolach. W wolnym czasie biega, wspina się i ogląda Formułę 1.


WAŻNE INFORMACJE

1. Prosimy aby na wydarzenie rejestrowały się jedynie osoby, które są pewne, że będą mogły wziąć udział.

2. Sprawdzenie biletów odbywa się na partnerze w budynku BOLEK PUB w Warszawie w godzinach 17:30 - 18:00. Po sprawdzeniu biletu należy postępować zgodnie z wskazaniami Organizatora lub administratora budynku.

3. Po godzinie 18:00 nie będzie możliwości dołączenia do wydarzenia. Prosimy o punktualność.

4. Przebywając na obiekcie prosimy o stosowanie się do instrukcji organizatora, administratora budynku oraz pracowników firmy PwC.


ZAPRASZAMY

Profile of employers

Similar events