SysOps/DevOps Warszawa MeetUp #76
Prelekcja #1: “Wielki model, wielka odpowiedzialność. Zagrożenia i bezpieczeństwo w erze generatywnej sztucznej inteligencji” - Tomi Wójtowicz
TBA
___________________________________________________________________
Lightning Talk: TBA
___________________________________________________________________
Prelekcja #2: “Jak zwirtualizowaliśmy call center?” - Jakub Siatkowski
Przenieśmy się do początku 2020 roku, gdzie call center, kluczowe dla komunikacji z klientami, muszą przejść transformację. Co więcej, plany awaryjne większości firm nie przewidywały globalnej pandemii, która całkowicie odmieniła zarówno zachowania klientów, jak i wewnętrzne działanie organizacji. Ta prezentacja to podróż przez burzliwy okres wirtualizacji call center w dobie COVID-19, opowieść o tym, jak technologia i biznes zjednoczyły siły, by zapewnić ciągłość działania. Zobaczymy, jak ekspresowy projekt, realizowany w warunkach dynamicznie zmieniających się wymagań, umożliwił tysiącom agentów pracę zdalną. Mimo niespodziewanych przeciwności losu, projekt nie tylko zapewnił przetrwanie, ale i na trwałe zrewolucjonizował model funkcjonowania call center.
Jakub Siatkowski - Principal Engineer w Booking.com. Inżynier IT z ponad 20-letnim stażem w korporacyjnym IT. Posiada szeroką wiedzę technologiczną i dogłębne zrozumienie potrzeb biznesu, co przekłada się na skuteczne wdrażanie programów o wysokiej wartości. Ekspert w obszarach architektury korporacyjnej i rozwiązań, AWS, Azure, architekturze wysokiej dostępności, automatyzacji, praktyk DevOps oraz zagadnień bezpieczeństwa i zgodności z normami i wytycznymi.