Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Transformation as a Product - make a change that sticks

Event:
Transformation as a Product - make a change that sticks
Event type:
Meetup
Category:
IT
Date:
26.09.2022 (monday)
Time:
18:15
Language:
English
Price:
Free
City:
Place:
Heineken HGSS
Address:
al. Jana Pawła II 43a
Description:

Transformation as a Product - podejście do transformacji, aby wprowadzić zmianę, która się utrzyma (spotkanie będzie w języku angielskim)

Zapraszamy na spotkanie na miejscu i dyskusję na tematy związane z transformacją. Podzielimy się z Wami naszym doświadczeniem z ponad 2-letniej podróży transformacyjnej dla Heinekena.


W drugiej części spotkania poprowadzimy dyskusje przy okrągłym stole, aby dać nam wszystkim możliwość dzielenia się doświadczeniami i uczenia się od siebie nawzajem.


Wszystko zostanie doprawione piwem Heineken w naszym biurowym barze :)


Agenda:

18:15 - networking

18:30 - prelekcja Ronalda Maasa

Transformacje zwinne są coraz powszechniejsze w biznesie. Jedną z najważniejszych rzeczy, nad którymi zawsze się zastanawiamy, jest to, jak wprowadzić zmianę, która się utrzyma. Czy kiedykolwiek myślałeś, że transformację można dostarczyć jako produkt? A jeśli przyjmiemy tę perspektywę i dokonamy transformacji w sposób, w jaki uczymy innych dostarczać ich produkty? Czy to myślenie wesprze nas w osiąganiu wyników?

Opowiemy historię o tym, jak przekształcamy biznes w Heineken. Chcemy podzielić się z Wami naszym podejściem, tym, jak rozpoczęliśmy transformację i jakie kroki robimy, aby dokonać prawdziwej zmiany, która się utrzyma.

19:15 - OKRĄGŁE STOŁY - przestrzeń do dzielenia się wrażeniami :)

1. Multi-culti coctail (prowadzący: Ludmiła Boryło i Kinga Chwastek)

Praca w wielokulturowym środowisku może przynieść wiele korzyści i zdecydowanie pobudza kreatywność. Jednocześnie może to stwarzać pewne wyzwania i zamieszanie. Porozmawiajmy o naszych doświadczeniach, podzielmy się wskazówkami i niepowodzeniami, aby lepiej się zrozumieć i sprawniej współpracować.

2. Skalowanie zespołów produktowych (prowadzący: Dominika Kozakiewicz i Małgorzata Grabiec)

Skalowanie zespołów produktowych - Zespoły produktowe w Heineken są coraz większe, więc porozmawiajmy o naszych doświadczeniach z ich dzieleniem. Podzielimy się naszymi krokami w transformacji w mniejsze zespoły, korzyściami i problemami, z którymi się teraz borykamy.

3. W jaki sposób SM mogą wspierać cały cykl życia rozwiązania i jednocześnie budować swoją reputację (prowadzący: Grzegorz Bednarczyk)

Podczas budowania rozwiązań bardzo kuszące jest skupienie się na wymyślnych funkcjach i jak najszybsze ich dostarczenie. W związku z tym zespoły dotyczące wyników i wpływu są często zaniedbywane lub w ogóle nie zajmują się nimi. Omówimy i podzielimy się przykładami z życia wziętymi, o które SM powinni dbać podczas opracowywania rozwiązania przez zespół i gdzie są momenty, w których mogą wkroczyć i dokonać zmian.

4. Jak pracować z OKR-ami w podróży transformacji (prowadzący: Dorota Sternalska & Ronald Maas)

Nie jest łatwo zdefiniować kolejne etapy transformacji i zobaczyć postępy i rezultaty. Jak zmierzyć, że idziemy we właściwym kierunku? Chcielibyśmy omówić z Tobą, w jaki sposób mierzysz swoją podróż w kierunku Agile i podzielić się naszym doświadczeniem z OKR.


Prelegent:

Ronald Maas - Dyrektor ds. transformacji Agile w Heineken.

Jestem pełnym pasji starszym menedżerem ds. transformacji i ekspertem ds. zmian z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez ostatnie 7 lat byłem liderem w kierowaniu zwinnością przedsiębiorstwa, a ostatnie dwa lata pracowałem z H'kenem. Kierując się integralnymi, multidyscyplinarnymi zagadnieniami. Bycie kreatywnym i rozwiązywanie problemów: przekształcanie złożonych problemów w skuteczne i skuteczne podejście.

Moja wiedza z zakresu rozwoju organizacyjnego jest charakterystyczna, z przesuniętą w ostatnich latach strukturą na kwestie behawioralne i kulturowe. Również dzięki mojej wiedzy i doświadczeniu z transformacjami Agile & Lean znam i podzielam znaczenie zrównoważonej zmiany: zmiany muszą być osadzone w zachowaniu liderów, w jasnej wizji oraz w strukturze i kulturze organizacji.

W ramach mojej pasji do rozwoju organizacji bardzo interesują mnie wyzwania przyszłościowych organizacji, takie jak transformacja cyfrowa, dążenie do innowacji i „zmiany zdolności” w organizacjach.



Profile of employers

Similar events