Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

XI Kongres Online Marketing

Event:
XI Kongres Online Marketing
Event type:
Conference
Category:
Date:
17.03.2016 (thursday)
Time:
10:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Hotel Novotel Airport
Address:
ul. 1 Sierpnia 1
Strona www:
Description:
Co nowego w jedenastej edycji?
  • drugi, warsztatowy dzień kongresu! Pierwszego dnia organizatprzy zaplanowali pełne inspiracji prelekcje osobno dla sektora B2B i B2C natomiast drugiego dnia warsztaty. Uczestnicy sami wybiorą czy chcą uczestniczyć w jednym czy dwóch dniach kongresu.
  • tylko 25 miejsc na każdy z warsztatów. Dostępne warsztaty:
    • Google Analytics (4 h) – od czego zacząć, jak określić zmienne i prawidłowo interpretować zebrane dane? Od podstaw po zaawansowane funkcje.
    •  Google AdWords (4 h) – samodzielna konfiguracja kampanii Google AdWords od A do Z. Jak prawidłowo zaplanować kampanię AdWords, aby wydawać pieniądze tylko na działania, które przełożą się bezpośrednio na nowych klientów?
    • Facebook (4 h) – skuteczna kampania reklamowa krok po kroku – jak właściwie skonfigurować Managera Reklam Facebook i jak korzystać z ukrytych możliwości?
    • E-mail marketing (4 h) – jak wykorzystać kanał e-mailowy do zwiększenia sprzedaży? Gotowe do zastosowania secenariusze i triki podnoszące skuteczność e-mailingów
  • Kongres podzielony jest na ścieżkę B2B oraz B2C, dzięki czemu omawiamy tylko zagadnienia, które dotyczą klientów Twojej firmy.
  • Neuromarketing. Dowiedź się w jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i jak wpłynąć na decyzje zakupowe klientów.
  •  Panel specjalny „Opodatkowanie e-sklepów”. Ekspercka wymiana opinii na temat planowanego na I kwartał 2016 roku obciążenia sklepów internetowym podatkiem obrotowym. Dowiedz się, jak zgodnie z prawem zabezpieczyć swój biznes przed stratami i zobacz co zrobią inni po wprowadzeniu podatku.
  • 3 ścieżki – każdy uczestnik tworzy swój indywidualny program kongresu i uczestniczy tylko w tych prelekcjach, które go interesują (B2B, B2C lub narzędziownia e–marketera).
  • W trosce o najwyższy poziom merytoryczny wystąpień uruchomiliśmy motywacyjny system nagród dla prelegentów – teraz to Ty decydujesz o wynagrodzeniu prelegentów!
  • Wszystkie prelekcje będą w profesjonalny sposób rejestrowane w formie wideo – po powrocie będziesz mógł raz jeszcze przeanalizować wszystkie wystąpienia i przeszkolić swoich współpracowników!
  • Narzędziownia marketera – otrzymasz gotowy zestaw narzędzi, jakich powinien używać marketer w swojej codziennej pracy w zależności od wielkości firmy, sektora i branży.

Profile of employers

Similar events