Klient ZWLEKA z decyzją? Poznaj ukryte powody + 3 skuteczne sposoby
Co robić, gdy klienci odwlekają decyzję o skorzystaniu z oferty po jej przedstawieniu? Takie przedłużające się oczekiwanie powoduje u właściciela firmy straty finansowe, trudności w planowaniu przychodów i dezorganizację pracy. Rodzi również pewne konsekwencje psychologiczne: spadek pewności siebie, poczucie braku kontroli, narastającą frustrację, a nawet wypalenie zawodowe.
Z odcinka dowiesz się:
- dlaczego follow-upy nie zawsze działają
- jakie są prawdziwe przyczyny odwlekania decyzji przez klienta
- co zrobić, żeby zapobiegać takim sytuacjom
- jak sobie radzić, gdy klient mimo wszystko zwleka z podjęciem decyzji o współpracy
Posłuchaj, bo rozwiązanie tego problemu pozwala przyciągać klientów skuteczniej, uniknąć marnowania czasu, a także odzyskać pewność siebie i kontrolę nad procesem sprzedaży.
Z odcinka dowiesz się:
- dlaczego follow-upy nie zawsze działają
- jakie są prawdziwe przyczyny odwlekania decyzji przez klienta
- co zrobić, żeby zapobiegać takim sytuacjom
- jak sobie radzić, gdy klient mimo wszystko zwleka z podjęciem decyzji o współpracy
Posłuchaj, bo rozwiązanie tego problemu pozwala przyciągać klientów skuteczniej, uniknąć marnowania czasu, a także odzyskać pewność siebie i kontrolę nad procesem sprzedaży.