Chcesz, by Twoje reklamy działały? Oto co musisz pokazywać #226
Twoje reklamy nie działają?
W dzisiejszym odcinku, na przykładzie szkoły krav magi, omawiam strategię tworzenia reklam, koncentrując się na tym, co pokazywać, komu pokazywać i w jaki sposób to robić, by zwiększyć skuteczność kampanii.
Dowiesz się:
- Dlaczego warto różnicować reklamy dla przekonanych i dla nieprzekonanych.
- Jak przy pomocy reklamy odpowiadać na pytania, które klienci zadają sobie jeszcze przed kliknięciem w ofertę.
- W jaki sposób za pomocą odpowiednich komunikatów rozwiązywać ich wątpliwości na różnych etapach procesu decyzyjnego.
Garść tych praktycznych porad pomoże Ci tworzyć reklamy, które nie tylko sprzedają, ale również edukują i angażują odbiorców.
Zapraszam do odsłuchu.
-- SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ PO WIĘCEJ PRAKTYCZNYCH PORAD --
reklama #reklamanafacebooku #contentmarketing #arturjabłoński