Nie dzielisz się wiedzą z obawy przed KRYTYKĄ? Wypróbuj te 4 kroki
Publikowanie treści w internecie wiąże się z dość powszechnym problemem: możesz zetknąć się z negatywnym feedbackiem.
Rodzaje krytyki są różne: od hejterskich komentarzy po konstruktywną polemikę. Przede wszystkim należy nauczyć się je rozpoznawać, żeby móc sobie z nimi poradzić.
Zrozumienie i właściwe podejście do krytyki jest kluczowe, ponieważ strach przed negatywnymi opiniami blokuje wiele osób przed dzieleniem się wiedzą, co z kolei ogranicza ich rozwój i możliwości pozyskiwania klientów.
W odcinku skupiam się na:
- analizie różnych typów negatywnych komentarzy,
- omówieniu źródeł negatywnego feedbacku,
- przedstawieniu czterech kroków strategicznego podejścia do negatywnych komentarzy.
Posłuchaj i wypracuj sposób na zarządzanie negatywnym feedbackiem, żeby zachować motywację, rozwijać się i skutecznie budować markę online.