Allegro Tech Talks - Misja: Zmiana branży! #5 Poznań
- 17:45 - Rejestracja + networking przy przekąskach
- 18:00 - Przywitanie i wprowadzenie do spotkania - Aleksandra Wasielewska
- 18:05 - 18:15 - Keynote - Jadwiga Emilewicz, Minister Przedsiębiorczości i Technologii
- 18:15 - 18:50 - Kim jest Analityk danych? - Magdalena Misztal, Martyna Zastrożna
- 18:50 - 19:20 - Jak zostać Analitykiem danych? Case study Paweł Adamczak, Magdalena Płatek
- 19:20 - 19:30 - Przerwa
- 19:30 - 21:00 - Warsztaty: Symulacja dnia pracy analityka danych
Wymagana rejestracja!
Tylko osoby z imiennym QRcodem otrzymanym przy zapisach mogą wziąć udział w wydarzeniu.
Zapraszamy Was kolejny raz na wydarzenie Allegro Tech Talks z cyklu Misja - zmiana branży w Poznania! Podczas spotkań pokazujemy Wam, jak zacząć swoją karierę w IT, otwieramy Was na nowe możliwości i inspirujemy się wzajemnie do działania. Spotkanie kierujemy do osób na każdym etapie kariery zawodowej, na starcie i w trakcie. Jest to przestrzeń do dzielenia się swoimi doświadczeniami, szczególnie z osobami, które dopiero startują swoją karierę lub chcą zmienić branżę.
ATT - Misja - zmiana branży! to cykl spotkań, na których poruszamy zagadnienia różnorodności oraz zachęcamy wszystkich, w tym szczególnie kobiety do programowania lub pełnienia innych ról w świecie IT! Zapraszamy!
1. Kim jest Analityk danych? - Magdalena Misztal, Martyna Zastrożna
Opowiemy o tym, kim jest analityk danych, dlaczego warto nim zostać i jak wyglądała nasza droga do pracy w tej roli. Podczas naszej prezentacji opowiemy o różnych rodzajach analityków, co robią w firmie i jak wygląda praca analityka na co dzień.
Magdalena Misztal - Analityczka w obszarze search. W firmie zajmuje się tym, kto, czego,kiedy i jak szuka, i czy to znajduje. Prywatnie uwielbia filmy Tarantino i podróżowanie z bagażem podręcznym.
Martyna Zastrożna - w Allegro pracuje jako Analityczka ruchu na stronie internetowej. Politolożka, która nie boi się danych. Autorka dwóch książek o wykorzystaniu Google Analytics w marketingu, a także artykułów w branżowych czasopismach i portalach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :D), a także wszystkiego co fińskie i islandzkie.
2. Jak zostać Analitykiem danych? Case study - Paweł Adamczak, Magdalena Płatek
Jakie cechy powinien posiadać Analityk danych? Jakie role pełni w organizacji? Kto może nim zostać? Dowiecie się jak zacząć lub rozwinąć swoją przygodę z analizą danych. Pokażemy kierunki rozwoju, podpowiemy narzędzia oraz sposoby na to, jak rozpocząć ścieżkę kariery Analityka danych.
Paweł Adamczak - Analityk danych w zespole UX. Na co dzień bada zachowania użytkowników, przeprowadza testy statystyczne, eksploruje dane i zamienia je na wiedzę. W wolnych chwilach planuje ucieczki poza miasto i biega z psem.
Magdalena Płatek - Analityk danych w marketingu. Kocha swoją pracę za szeroki zakres tematów i narzędzi, uwielbia uczyć się nowych technologii.
Introwertyk, lubi książki, psy, czekoladę i na przekór wszystkim trenerom motywacyjnym przebywanie w strefie komfortu. Nie ma żadnego szalonego hobby (poza wychowywaniem 5 latki).
3. Warsztaty:
Jak wygląda praca Analityka danych? Z czym mierzy się na co dzień? Przyjdź i sprawdź!
Przygotowaliśmy dla Was symulację dnia pracy Analityka danych. Wcielicie się w rolę analityka i pomożecie nam rozwinąć produkt, jakim jest Allegro. Razem z Zespołem analitycznym, przy wsparciu Product Managera, podejmiecie decyzje, które zdecydują o przyszłości jednego z naszych projektów.
Liczba uczestników na warsztaty jest ograniczona. Aby wziąć w nich udział, zapisz się na wydarzenie oraz powiedz nam, dlaczego chcesz wziąć udział w warsztatach. Na podstawie wszystkich zgłoszeń, wybierzemy 25 osób a o wynikach poinformujemy 13 września.