Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

CRASH Mondays № 14: Customer Experience

Wydarzenie:
CRASH Mondays № 14: Customer Experience
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Data:
09.04.2018 (poniedziałek)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Pauza in Garden
Adres:
Rajska 12
Agenda:
  • 18:55 Sprawy organizacyjne
  • 19:00 dwie prezentacje
  • ok. 19:50 przerwa 
  • ok. 20:10 kolejne dwie prezentacje
  • 21:00 na każdym evencie czeka Was jakaś niespodzianka 
  • 21:15 zapraszamy na ciastka, pogaduchy, piwko, soczek. ;)
Opis:

CRASH Mondays 14: E-commerce. Zadbaj o doświadczenia! 


Customer Experience, to po prostu suma wszystkich przeżyć, doświadczeń, emocji jakie ma Klient w kontakcie z daną marką czy produktem. Budowanie pozytywnych doświadczeń Klienta wcale nie jest jednak takie proste. Strategia działań w CEM (Customer Experience Marketing) obejmuje budowanie zaangażowania wśród pracowników i ich stałe uświadamianie w zakresie pro-klienckiej postawy, tworzenie wiarygodnej marki, tworzenie mapy podróży Klienta (Customer Journey), a wreszcie pomiar efektów. W takie działania w związku z tym powinna być zaangażowana cała firma. 

Na najbliższym spotkaniu poruszymy niektóre z aspektów tych działań i zderzymy teorię z praktyką! :)


PRELEGENCI: każde spotkanie to 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów. Tematy podamy wkrótce!


  • Krzysztof Ożóg || Fuzers Service Design
  • Anna Ledwoń || More Bananas
  • Kasia Brożyna
  • Jan Binczyk || G2A.COM


ZAPISY: wydarzenie jest w 100% darmowe, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację. Weźcie ze sobą bilety "na telefonie".


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia