Czy zwinność jest możliwa bez dobrego Product Managmentu? Żołnowski&Kania
Czy zespół i firma mogą być efektywne bez dobrego Product Ownera/Product Managera? Czy słaby Product Ownership może zniszczyć zwinność zespołu i organizacji? Ile można zyskać dzięki dobremu zarządzaniu produktem? Po czym poznać dobrego Product Ownera? I wreszcie, ilu Product Ownerów potrzeba, by wkręcić żarówkę (i zbudować duży, złożony, skalowalny produkt, taki jak np. bank)?
Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas prelekcji.
Opowiemy Wam też naszą historię transformacji w kierunku firmy zorientowanej produktowo. Odsłonimy karty i pokażemy nasze metody szkolenia i selekcji najlepszych Product Managerów/Product Ownerów.
Na co dzień świadczymy usługi budowania produktów (kiedyś mówiliśmy, że "świadczymy usługi developerskie", ale to też część zmiany) dla wielu klientów, budując wraz z nimi innowacyjne rozwiązania z różnych branż. W tym między innymi FinTech, Bankowość, Digital Health, E-commerce itp. Dlatego możecie spodziewać się jedynie konkretów popartych realnym doświadczeniem z wielu eksperymentów wykonanych na "żywym organizmie" produktowym.