DIMAQ Day Poznań 2024
08:30 - Rejestracja
09:00 - Powitanie
09:10 - 09:30 - Prezentacja partnera Konferencji – Uczelni: Wykorzystanie mediów społecznościowych i targetowania w kampaniach politycznych - dr Krzysztof Duda, Adiunkt w Zakładzie Kultury Politycznej Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu
09:35 - 09:55 - Potencjał srebrnej fali: emocje, stereotypy i fakty w komunikacji do odbiorców 50+ - dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu – kpiotrowska.pl
10:00 - 10:20 - Jak efektywnie współpracować z twórcami internetowymi? Praktyczne wskazówki i potencjalne pułapki - Izabela Seliga, Senior Social Media Specialist, GoldenSubmarine
10:25 - 10:45 - Inkluzywny content, czyli jak budować komunikację dla osób w spektrum autyzmu i osób neuroróżnorodnych? - Marysia Witosławska, Autistic self-advocate, Freelancer
10:50 - 11:10 - Przerwa kawowa
11:10 - 11:30 - Retail Media – chwilowa moda, czy długoterminowy trend, który zmieni podejście do komunikacji reklamowej? Analiza kondycji i efektywności Retail Media w Polsce i na świecie - Michał Taranta, Dyrektor Operacyjny, Kinesso
11:35 - 11:55 - ESG w social mediach. Jak komunikować się prosto i bez greenwashingu – wskazówki, inspiracje, case studies - Karolina Kulig, Marketing & PR Manager, LUCKYYOU
12:00 - 12:20 - Potęga kreatywności – czyli czy lubimy niekonwencjonalne reklamy i jak wpływają na zachowania konsumentów? - Weronika Gładych, Marketing&Product Manager, welovemedia
12:25 - 13:00 - Poczęstunek
13:05 - 13:25 - MXO, czyli jak zoptymalizować doświadczenie z marketingu? - Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM
13:30 - 13:50 - #TikTokMadeMeBuyIt – dlaczego TikTok sprzedaje? - Aleksandra Kargul, Mł. Ekspertka ds. Social Mediów, Lidl Polska
13:55 - 14:15 - Kreacja wideo dla mobilnych użytkowników, czyli jak dostosować treści do krótkiego czasu uwagi - Aleksandra Skura, Asystent, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
14:20 - 14:40 - Przerwa kawowa
14:40 - 15:00 - Gen-Zen. Jak odpoczywają Zetki i co to oznacza dla marketerów? - Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine
15:05 - 15:25 - Check in w video marketing i check out telemarkiem - Dominika Madej, Marketing Manager, Fabryka Wełny Hotel & SPA
15:30 - 15:50 - Jak personalizować doświadczenia klientów w kanałach online i offline w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem AI? - Justyna Jesionek, MarTech Business Consultant, Cloudity
15:55 - 16:15 - Prezentacja partnera Konferencji - nazwisko do potwierdzenia
16:15 - Zakończenie
IAB Polska ma zaszczyt zaprosić na kolejną edycję konferencji DIMAQ DAY, która odbędzie się jesienią tego roku w trzech polskich miastach. DIMAQ DAY to wyjątkowe wydarzenie skupiające pasjonatów i profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, którzy chcą dzielić się wiedzą, doświadczeniami i być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu.
DIMAQ DAY to nie tylko szansa na zdobycie cennych informacji i umiejętności, lecz także okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych i wzmocnienia swojego wizerunku jako eksperta w branży.
W trakcie wydarzenia zostaną zaprezentowane konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania z kilkunastu obszarów online marketingu, które rozwinął Twój biznes lub otworzą nowe możliwości zawodowe.
W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm, jak: Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych.
Program wydarzenia jest akredytowany i zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami, które kształtują przyszłość branży.