To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
IAB HowTo: win SEARCH in 2019
Wydarzenie:
IAB HowTo: win SEARCH in 2019
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
04.04.2019 (czwartek)
Godzina:
08:30
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Szawa Conference
Adres:
ul. Jutrzenki 137
Rejestracja:
Strona www:
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Agenda:
- 08:30 Rejestracja Uczestników i poranna kawa
- 09:20 Oficjalne otwarcie konferencji i powitanie
- 09:30 Monitoring marki w służbie SEM. - Michał Sadowski, Założyciel i Prezes, Brand24
- 10:00 User intent analysis: putting context into keywords. - Stacey MacNaugth
- 10:30 Case Study – Znaczenie automatyzacji w kampaniach i inna rola specjalisty Google Ads. - Tomasz Starzyński, Prezes zarządu i managing partner, Up&More
- 10:55 Czy agencje wyginą? O zmieniającej się roli i przyszłości agencji we współpracy z markami. - Maciej Kuźma, Ecommerce Manager, Orange, Jarosław Miszczak, Head of Client Service, Bluerank
- 11:15 Przerwa kawowa
- 11:35 Popyt i podaż na content w strategii SEO - Damian Sałkowski, Współtwórca Senuto
- 12:00 Maksimum efektywności kampanii sprzedażowych w Google dzięki synergii PLA i Comparison Shopping Services - Adam Cieśla, Head of SEM, Sempai
- 12:25 Reklama w Google bez słów kluczowych – jak to zrobić? - Łukasz Chwiszczuk, Head of Digital Performance, MediaGroup
- 12:50 Case Study – Czy istnieje recepta na sukces? Wpływ bliskiej współpracy agencji i klienta na wzrosty w SEO. - Justyna Pruszyńska, SEO & Content Specialist, Bluerank, Łukasz Walczuk, Kierownik działu Content e-Commerce, DOZ.PL
- 13:10 Przerwa obiadowa
- 14:10 TBA
- 14:35 Perswazja w Google - Łukasz Iwanek, Właściciel, Internetica
- 15:00 Audyt Google Ads – Co sprawdzać i jak skutecznie zwiększać efektywność kampanii? - Piotr Guziur, CEO, Marketing Online
- 15:25 Case study video – Oknoplast. - Krzysztof Zach, Programmatic & SEM Specialist, Semahead
- 15:50 Dane jako paliwo Google Ads. - Adrian Kornacki, Digital Manager, MullenLowe MediaHub
- 16:15 Audyt seo w e-commerce na przykładzie Shopera. - Krzysztof Marzec
- 16:40 Zakończenie konferencji
Opis:
Konferencja IAB HowTo: win SEARCH in 2019 to trzecia edycja wyjątkowego wydarzenia, które tworzą najlepsi branżowi eksperci SEO, PPC i content marketingu. W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenia oraz case studies z własnej praktyki pokażą, jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem.
Na konferencji IAB HowTo: win SEARCH in 2019 otrzymasz potężną dawkę eksperckiej wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach!