Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Jak o 30% zwiększyć rentowność SaaS? FounderWorkshop

jak-o-30-zwiekszyc-rentownosc-saas-founderworkshop
Event:
Jak o 30% zwiększyć rentowność SaaS? FounderWorkshop
Event type:
Training
Category:
Topic:
Date:
07.12.2022 (wednesday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
HubHub Nowogrodzka Square
Address:
Aleje Jerozolimskie 93
Description:

Tempo wzrostu SaaSów maleje z roku na rok. Za 4-5 lat będzie jednocyfrowe i rentowność stanie się jeszcze bardziej istotna. W takiej sytuacji kluczowe są cross-sell, up-sell, product led growth i net dollar retention. Już 7 grudnia 2022 podczas FounderWorkshop, którego organizatorem jest Catch the Tornado Dots dowiesz się i nauczysz jak zwiększyć rentowność i MRR o 30%.


AGENDA


9.00 Jak o 30% podnieść rentowność i MRR w SaaS?

Know-how, Q&A, problem solving

  • Jak w możliwie najtańszy sposób, nie bazując na nowym MRR, zwiększyć swoje przychody?
  • Jakie są lewary wzrostu Twojego biznesu?


Jak zapobiegać wyciekom marżowym?

Know-how, Q&A, problem solving + framework

  • Jak ustalić nieszczelności w polityce cenowej?
  • Jak opracować i wdrożyć plan rolowania starych klientów na nowy cennik?


Jak cennikiem wyróżnić się na tle konkurencji?

Know-how, Q&A, problem solving

  • Jak zrobić zaawansowaną analizę konkurencji?
  • Jak dzięki stosowaniu kilku metryk rozliczeniowych podnieść cenę produktu?


Jak opracować strategię cenową zorientowaną na potrzeby klienta?

Know-how, Q&A, problem solving + framework

  • Jak sprawdzić zdolność klienta do zapłaty?
  • Jaki jest framework cenowego procesu badawczego?


13.00- 14.00 Networking i lunch


Jak policzyć i sprzedawać wartość produktu, a nie funkcjonalności?

Know-how, Q&A, problem solving + workshop

  • Jak policzyć dollarized value propositions i zbudować solidny business case?
  • Jakich użyć nośników wartości aby przekonać klienta o potencjalnych oszczędnościach, dodatkowych przychodach lub redukcji ryzyka?


Case study zmian cennika w Survicate

Kamil Rejent, Founder & CEO

  • Jakie są pierwsze wnioski i efekty zmian cen?
  • Jak przebiegał proces zmiany?
  • Jakie skille trzeba było wykształcić w organizacji, aby zmiana przyniosła efekt?
  • Jak komunikować klientom podwyżki cen i wartość produktu?
  • Co zadziałało w nowym pricingu, a nad czym wciąż pracuje?
  • Jak pracować z churnem?


Wystąpienie Partnera

17.00-18.00 Networking



TRENERZY

  • Maciej Wilczyński, founder Valueships

Ekspert pricingu. Dzięki jego wsparciu foundersi SaaS systematycznie zwiększają przychody o 15-30%. Ukończył doktorat z pricingu. Specjalizuje się w akwizycji, monetyzacji i retencji klientów. Pracował dla McKinsey & Company oraz firm Fortune 500 z sektora software.


  • Kamil Rejent, CEO Survicate

Survicate generuje 3 MLN dolarów ARR, z czego 97% to sprzedaż za granicą. Zmiany pricingu spowodowały wzrost średniej ceny sprzedaży o ponad 20% i znaczący wzrost retencji. Kamil opowie o zmianach cennika, jak analizuje ich efektywność, co jest przydatne w tym procesie i nad czym wciąż pracuje




DLA KOGO?

Founders & CEOs produktowych firm technologicznych działających w modelu SaaS.



UDZIAŁ PŁATNY:

1499 zł netto/osoba



KIEDY I GDZIE?

7 grudnia 2022 godz.9.00-18.00

HubHub Al. Jerozolimskie 83 Warszawa




MASZ PYTANIA?

Skontaktuj się z organizatorem, Catch the Tornado Dots:

[email protected]


Profile of employers

Similar events