Jak zmienia się rola L&D w organizacjach? Kierunki, trendy, możliwości rozwoju.
Karolina Safaryn-Girulska
Doświadczony menadżer, praktyk HR, trener biznesu i właściciel w Beyond Training. Jej doświadczenie to unikalne połączenie kilkunastu lat w HR wewnątrz dużej organizacji w większości jako menedżer ds. szkoleń i rozwoju pracowników oraz perspektywy zewnętrznego konsultanta i trenera współpracującego z różnymi organizacjami. Wierzy, że szkolenia i rozwój kompetencji mają realny wpływ na jakość współpracy w organizacji i przekładają się na wiele biznesowych wskaźników. Jest ambasadorką poprawy efektywności działań rozwojowych w organizacjach, a jej filozofia to małe, praktyczne zmiany, które konsekwentnie stosowane mogą realnie zmienić efektywność prowadzonych inicjatyw. Wiedzę przekazuje z pasją i zaangażowaniem, a jej obszary specjalizacji to rozwój umiejętności liderskich, przezwyciężanie dysfunkcji pracy zespołowej oraz uczenie skutecznego przekazu. Dowiedz się więcej na www.beyondtraining.pl
Dostęp do wiedzy jest powszechny. Czas na rozwój ciągle to nowych kompetencji ograniczony. Sposób uczenia się pracowników, a zwłaszcza ich preferencje co do tego sposobu również ulegają zmianie. Zmiana sposobu działania i myślenia działów L&D musi nadążyć nad tymi zmianami, aby pozostać w grze o bycie nie tyle działem wsparcia, a strategicznym partnerem biznesowym.
O czym porozmawiamy?
- Jak zmiany są konieczne w funkcji L&D w organizacji?
- Jakie są potencjalne kierunki rozwoju i istotne trendy, które będą kształtować te zmiany?
- Jakie nowe kompetencje warto rozwijać wewnątrz działów L&D?
Jeśli interesuje Cię przyszłość funkcji L&D w organizacjach i chcesz zrozumieć, jak możesz dostosować się do nadchodzących zmian to ta sesja jest dla Ciebie.