Jak zrobić mega Sprint Review?
Klient na review jest regularnie niezadowolony a PO występuje w roli widza?
Rozmawiacie o tym dlaczego dostarczyliście dwa story pointy mniej niż ostatnio?
Moderujecie półgodzinną dyskusję dotyczącą koloru przycisku?
Zapraszam na warsztat, gdzie podyskutujemy co jest ważne na Review i poćwiczymy jak to robić dobrze.
Liczba miejsc ograniczona!
Warsztat poprowadzi Leszek Piątek, który tak o sobie pisze:
Od kilkunastu lat wspieram zespoły i organizacje w efektywnym dostarczaniu wartości. Moim nadrzędnym celem jest win-win-win (klienci-organizacja-zespół). Ufam, że każdy człowiek ma dobre intencje i działa w dobrej wierze, a większość błędów wynika z systemu. Poza tym lubię błędy. Zachęcam zespoły, żeby je popełniały. I o nich mówiły. I wyciągały wnioski. I popełniały kolejne :)
Lubię Tolkiena i robię dobre wino.