Komunikowanie wartości w biznesie

• 18:00 – 18:10 – Marta Malec-Lech, Członek Zarządu Województwa Małopolskiego: wystąpienie otwierające
• 18:10 – 18:45 – Wojciech Ławniczak, CEO Very Human Services: „Strategie na nowe czasy”
• 18:45 – 19:20 – Agnieszka Pałka, CEO GetDressed: „Firma stworzona w całości przez Generację Z - Case Study GetDressed"
• 19:20 – 19:55 – Agnieszka Porębska, VP, External Relations, Talent Alpha: „Równe szanse dla małych i dużych - jak ekosystem firm IT otwiera nowe możliwości dla mniejszych graczy”
• 19:55 – 20:00 – Wystąpienie podsumowujące i zakończenie wydarzenia
Komunikowanie wartości w biznesie” to spotkanie z udziałem uznanych mówców i ekspertów. Wystąpią dla Was Wojciech Ławniczak, Agnieszka Pałka i Agnieszka Porębska. Podczas spotkania dowiemy się jak definiować wartości w biznesie i w jaki sposób je komunikować, by zostały zrozumiane przez odbiorców.
Wojciech Ławniczak jest jednym z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług i pionierów service design/thinking, moderatorem procesów innowacyjnych, doradcą, inwestorem, współzałożycielem think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się doradztwem strategicznym w biznesie, współautorem m.in. książki „Service design po polsku”.
Agnieszka Pałka jest współzałożycielką start-upu GetDressed, który stworzył wirtualnego stylistę, czyli opartą o computer vision technologię pomagającą w dobrze ubrań. Na rozwój swojej firmy pozyskała 1 mln zł. dofinansowania z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Agnieszka Pałka jest także m.in. współtwórczynią fundacji Science Entrepreneurship Experience Daily, która pomaga uczniom szkół średnich w wytyczaniu ścieżek kariery, finalistką konkursu „Droga na Harvard”, autorką artykułów biznesowych i wykładowczynią. W 2021 r. została wyróżniona w Forbes w konkursie „25 przed 25” w dziedzinie Biznes i Nowe Technologie.
Agnieszka Porębska jest wiceprezesem w firmie Talent Alpha, odpowiedzialna za Talent Marketplace oraz relacje zewnętrzne. Przez 20 lat pracy zawodowej odpowiadała za wspieranie działań komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej wiodących światowych marek, min. Infosys, Capgemini, Accenture, ABSL, HP, Xerox, Skanska, JLL czy Shell. Przed dołączeniem do Talent Alpha była jedną z trzech osób tworzących strategię komunikacji, a także marketingu B2B na poziomie globalnym w firmie Luxoft. W Talent Alpha odpowiada za strategię komunikacji, partnerstwa, obsługę kluczowych klientów oraz wsparcie sprzedaży.
Spotkanie „Komunikowanie wartości w biznesie” jest realizowane w ramach projektu „Startupowa Małopolska – wsparcie przedsiębiorczości w regionie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.