Kongres For Social Media 2022

Już w przyszłym tygodniu widzimy się na Kongresie For Social Media w Gdańsku i nie możemy się doczekać!
Będzie intensywnie, z pomysłem i pracowicie! Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi
Dołącz do treningu z social media dla firm
>> 23-24.05.2022, Online lub Gdańsk – jak wolisz!
AGENDA:
DZIEŃ I 23 maja start 9:00-16:30 | poniedziałek
Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media, Agata Kostrzewa
- Jak budować opowieść o marce w social mediach?
- Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca?
- Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego?
- Spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy. Dobrze zbudowana opowieść sprawia, że produkt przestaje być tylko rzeczą czy produktem z których korzysta klient, a staje się elementem jego/jej życia.
Temat: Strategie obecności marki na TikToku - którą wybrać?, Karolina Bąkowska
- Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku?
- Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie?
- Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym?
Tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.
Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki - nie tylko CTA. Aleksandra Powierska
- Spadające zasięgi? Niższa aktywność odbiorców na profilach?
- Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne.
- Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych?
- Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.
Temat: Budowanie strategii w social mediach., Łukasz Korczewski
- Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)
- O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?
- Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.
- Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?
- Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?
- Jak ideę przekuć na egzekucję?
- W jaki sposób planować działania z influencerami?
- O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?
Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help, Bartosz Walat
Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.
Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć., Agnieszka Banaś
Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka? Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy
Temat: Trendy w social mediach – czyli jak na naszych oczach kształtuję się przyszłość i o co warto obserwować. Mateusz Suryś
Dlaczego Facebook przestaje być fajnym miejscem dla młodych ludzi? A także co właściwie oznacza autentyczność i dlaczego Tik-Tok ma na tym polu sporą konkurencje? I co w dzisiejszych czasach możemy właściwie nazwać social mediami? Na te pytanie i jeszcze kilka innych odpowiem podczas prezentacji o najnowszych trendach, gdzie wspólnie zerkniemy w przyszłość i sprawdzimy co się za nią kryje.
DZIEŃ II 24 maja start 9:30-16:00 | wtorek
Temat: Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemek Gajos
Założenie kanału na YouTube nie jest aktualnie żadnym problemem, podobnie jak popełnienie częstego błędu, jakim jest zamienienie go w agregat skupiający wszystkie produkowane przez naszą markę wideo. To, co stanowi prawdziwe wyzwanie, to wykreowanie kanału, który stanie się efektywnym miejscem komunikacji przyciągającym widzów i skupiającym wokół siebie aktywną społeczność. Jak zatem znaleźć pomysł na kanał, co jest kluczowe przy produkowaniu wideo na YT, jakich błędów unikać - pytań, które należy sobie postawić przed rozpoczęciem działań na YouTube jest całe mnóstwo. Podczas swojego wystąpienia postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich oraz przybliżyć kluczowe tajniki platformy.
Temat: Ciekawy formaty i przekaz - czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś
Co działa, co jest w trendzie, a co jest mrzonką i spekulacją marketingową?! Jak pisać posty by być czytanym, jak komunikować sie z generacją Z, czy video content wyprze content pisany? 30 minut skondensowanej wiedzy, poparte case'ami i filmami.
Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy LinkedIn wprowadził sporo zmian, które mogą być świetną okazją do modyfikacji taktyk biznesowych na LInkedInie. Dzięki mojej prelekcji: • poznasz zmiany, jakie zaszły/zachodzą/lub niebawem zajdą na LinkedInie (dot. strony firmowej, profilu osobowego, treści i płatnych kampanii), • będziesz wiedzieć, kiedy i jak korzystać optymalnie z profilu osobowego w trybie autora, jak skuteczniej generować leady za pomocą strony firmowej • będziesz wiedzieć jak zaadaptować się do sporych zmian w menedżerze reklam i jeszcze skuteczniej korzystać z płatnych kampanii, • zaktualizujesz wiedzę na temat algorytmu treści
Temat: Czas na wdrożenie socialowego contentu - co można przeoczyć? Marcin Lorenc
Wdrażanie contentu w social mediach nie jest jednorazowe - trzeba je stale optymalizować i dopasowywać do potrzeb. Pomaga w tym, między innymi, korzystanie z odpowiednich narzędzi, testowanie i dobrze przygotowana strategia. Skorzystamy na tym jednak dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć, jak to wszystko połączyć i na co zwrócić uwagę na kolejnych etapach. Poznaj wskazówki, które ułatwią i usprawnią publikowanie materiałów na Twoich platformach socialowych.
Temat: Meta (Facebook) Ads - 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych. Mateusz Nowak
- sytuacja 1: ograniczony budżet reklamowy
- sytuacja 2: mocne SEO i produkt, który nie pasuje do social mediów
- sytuacja 3: słabe wyniki mimo przyrostu klientów
- sytuacja 4: sufit skalowania kampanii
- sytuacja 5: brak danych z Pixela"
Temat: Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców. Aneta Chrzanowska
Konkursy na Instagramie są jedną z najpopularniejszych form zaangażowania fanów w mediach społecznościowych. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci w jak zaplanować konkurs, który wzbudzi duże zainteresowanie i zasięg organiczny. Dowiesz się jakie są rodzaje konkursów i w realizacji jakiego celu mogą Ci pomóc. Przedstawię przykłady konkursów, które "rozbiły bank"
Temat: Jak zaplanować obecność firmy w mediach społecznościowych? Przepis na strategię social media. Natalia Żmuda
Media społecznościowe to najbardziej dynamicznie rozwijający się kanał mediowy. Co rusz powstają nowe platformy, które starają się być jak najbardziej unikalne, a swoją specyfiką przyciągają innych użytkowników. Dlatego, aby skutecznie dotrzeć do odbiorcy trzeba wiedzieć gdzie i jak się komunikować. Jak to zrobić? Dzielimy się przepisem na skuteczne działania w social media.
Kongres For Social Media | 23-24.05.22 | Gdańsk | forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!
W pakiecie:
• Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne
• After party
• Spotkania plenerowe w trakcie kongresu
• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.
• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.
• Welcome pack.
• Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
• Podczas dłuższej przerwy lunch.
▪ Sesje Q&A
▪ Certyfikat potwierdzający uczestnictwo