Nie każ mi sprzedawać! O biznesowym podejściu do e-handlu
- Jaki jest potencjał sieci Internet pod kątem sprzedaży?
Zalety i wady handlu elektronicznego
Profil polskiego e-Klienta
Dobre praktyki w sprzedaży online
- Jak sprzedawać w Internecie?
Efekt synergii (offline / online)
Dwa światy e-sklepu (perspektywa Klienta vs. perspektywa Sprzedawcy)
Obsługa Klienta online
Narzędzia wspomagające sprzedaż online (integracja z Allegro / Ceneo)
- Jak promować sklep internetowy?
Cel kampanii reklamowej i dobór grupy docelowej
Skuteczna promocja platformy e-sprzedażowej
Personalizacja w e-mail marketingu
Budowanie zaangażowania w social media marketingu
Identyfikacja Liderów opinii w Internecie
- Jak mierzyć skuteczność działań?
Narzędzie do badana skuteczności działań sprzedażowych w Internecie
Analityka internetowa (kluczowe wskaźniki)
Monitoring marki w sieci
Zarządzanie sytuacją kryzysową
Kolejne z cyklu praktycznych spotkań dla Przedsiębiorców. Tym razem o e-handlu
Celem warsztatu będzie ukazanie dobrych praktyk w sprzedaży online. Zostanie omówiony proces przejścia firmy ze świata offline do świata online poprzez tworzenie, zarządzanie i promowanie platformy e-sprzedaży. Ważnym elementem warsztatu będzie przedstawienie zasad budowania skutecznego kanału sprzedaży online w odniesieniu do dedykowanej grupy docelowej, skutecznego promowania w Internecie oraz możliwości monitorowania marki w sieci. Warsztat będzie odpowiedzią na pytanie "w jaki sposób skutecznie i nieinwazyjnie promować produkty i sprzedawać w Internecie?".
PROWADZĄCY:
Jacek Uroda - pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej, właściciel firmy JACO.PRO, Business Development Director w agencji interaktywnej Nord Digital, wykładowca akademicki, członek Business Link. W swojej pracy biznesowej, dydaktycznej oraz wdrożeniowej koncentruje się na zagadnieniach marketingu internetowego, handlu elektronicznego oraz informatycznych systemów zarządzania. Autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności social mediów. W 2016 roku wyróżniony w Konkursie Miasta Dąbrowa Górnicza (Nagroda Gospodarcza im. Karola Adamieckiego).
Wydarzenie bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.