Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Power of Content Marketing Conference 2019

Event:
Power of Content Marketing Conference 2019
Event type:
Conference
Category:
Date:
29.05.2019 (wednesday)
Time:
08:30
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Centrum Nauki Kopernik
Address:
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
Agenda:
  • 8:30 – 9:00 - Rejestracja Uczestników - W tym czasie zapraszamy również na kawę, która od rana da nam siły na początek dnia.
  • 09:00 – 09:30 - Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip) - Urszula Radzińska, Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska - Ula opowie o fenomenie takich firm jak Xiaomi czy Alibaba i o tym, czego dowiedziała się podczas wizyt w Chinach.
  • 09:30 – 09:50 - Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka - Robert Olszewski, Facebook Creative Shop
  • 09:50 – 10:45 - Agile content marketing agency – the key to success - Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji - Nenad powie o tym, jak należy rozumieć content marketing i jakie są tajniki owocnej współpracy agencji CM z markami. Posłuchaj zapowiedzi:
  • 10:45 – 11:15 - coffee break and networking
  • 11:15 – 11:40 - Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach - Michał Sikora, Tesco
  • 11:40 – 12:05 - Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia - Emilia KlimekAnna Waśniowska, ING Bank Śląski
  • 12:05 – 12:30 - Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim - Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact
  • 12:30 – 13:00 - Projektowanie customer experiernce 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych - Łukasz Mikołajczak, Skivak
  • 13:00 – 14:00 - lunch and networking
  • 14:00 – 14:20 - Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć? - Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  • 14:20 – 14:40 - TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion - Agnieszka GajzlerRadek Kotapka, TVN
  • 14:40 – 15:00 - Co naprawdę wiemy o użytkowniku, czego się domyślamy? I po co? Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska
  • 15:00 – 15:20 - Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion - Tomasz Wileński, ISLAY_tech
  • 15:20 – 15:40 - Czy zostaniemy zniewoleni przez AI? - Artur Roguski, Why So Social
  • 15:40 – 17:00 - Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość? - prowadzący: Małgorzata Golińska, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski


Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.

Profile of employers