Reklama na facebooku od A do Z
- Facebook Ads Manager
- Struktura tworzenia kampanii reklamowej i cele promocji
- Określenie i tworzenie grupy docelowej - Dobór umiejscowienia i określenie budżetu
- Tworzenie kreacji reklamowej
- Testy A/B - wyciąganie wniosków
- Analityka i raportowanie
- Sukcesy i porażki
- Część praktyczna
- Q&A
Nie wiesz, jak skutecznie promować się na Facebooku? Szukasz sposobu, by efektywnie pozyskiwać klientów i sprzedawać przez social media? Te warsztaty są dla Ciebie!
O prowadzącej, Joannie Stefaniak:
Na co dzień specjalizuję się w marketingu mobilnym dla największych aplikacji zakupowych w Polsce Qpony i BLIX. Dzięki 5-letnim doświadczeniu i współpracy z markami z różnych branż jestem ekspertem w obszarze płatnych działań w social media m.in. Facebook, Instagram. Wiedzą dzieliłam się podczas lokalnych Social Media Czwartków, Dni Przedsiębiorczości na UEP, Auli Poznań oraz autorskich warsztatów i szkoleń. Rekomendacje i potwierdzenia moich umiejętności znajdziecie tutaj: https://www.linkedin.com/in/joanna-stefaniak-8307388a/