Strona Kariera, która DZIAŁA
Czy strona kariery Twojej organizacji rzeczywiście pracuje na rzecz rekrutacji i marki pracodawcy? A może to tylko zakładka z ogłoszeniami?
Strona kariera to jedno z niewielu miejsc w procesie rekrutacji, nad którym masz pełną kontrolę - od wyglądu, przez treści, po ścieżkę kandydata. To Twoja wizytówka, centrum działań employer brandingowych i rekrutacyjnych, które nie konkuruje z innymi o uwagę kandydata.
Ale jak upewnić się, że działa jak należy? Co powinna zawierać, jak ją zbudować i mierzyć jej skuteczność? Razem z Karolem Szczawińskim przyjrzymy się temu krok po kroku.
Co poruszymy podczas webinaru?
Po co Ci strona Kariera? – Dlaczego warto ją mieć i jaką rolę pełni w rekrutacji i EB?
- Co powinno się na niej znaleźć? – Jakie treści i elementy wpływają na doświadczenie kandydata i konwersję?
- Od czego zacząć tworzenie? – Kluczowe pytania i etapy projektowania strony Kariera, które naprawdę działa.
- Jak mierzyć skuteczność? – Najważniejsze wskaźniki i narzędzia do analizy skuteczności strony.
- Strona kariery a kampanie EB i rekrutacyjne – Jak ją wykorzystać w działaniach promocyjnych?
- Przykłady stron Kariera.
Nie pozwól, aby Twoja strona Kariera była jedynie słupem ogłoszeniowym. Wykorzystaj 100% jej potencjału!