Wprowadzenie do projektowania aplikacji mobilnych
Wprowadzenie do projektowania aplikacji mobilnych za pomocą Figmy
Zanurz się w podstawy projektowania razem z CodersCrew i poznaj jedno z najlepszych narzędzi - Figmę. Figma jest narzędziem online, które służy do tworzenia projektów stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Stanowi narzędzie do prototypowania i projektowania interfejsów, niezastąpione w pracy projektanta UX i UI. Poznaj jego tajniki. Zdobądź wiedzę umożliwiającą samodzielną pracę w programie i podstawy projektowania.
• Dla kogo: dla totalnie początkujących, dla tych, którzy chcą zacząć swoją przygodę z projektowaniem.
• Mierzalność efektów: stworzenie widoków aplikacji
• Organizacja: 3 spotkania po 2h / razem 6h
• Terminy: 24.02, 02.03, 09.03 (3 kolejne poniedziałki), godz. 17.00-19.00
• Opłata: 60 zł/os
Prowadząca
Klara Stryjewska - młoda projektantka ux/ui. Studentka komunikacji wizerunkowej na uniwersytecie wrocławskim, szerząca ideę ,,design for people" wszędzie, gdzie ją nogi poniosą. Prowadzi warsztaty wprowadzające w ux design, tematykę identyfikacji wizualnej oraz podstawy projektowania aplikacji.