Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

#192. T.Dzierżek "Najbardziej zwinne...", M.Tyran "Strategia IT..."

Event:
#192. T.Dzierżek "Najbardziej zwinne..."
Event type:
Meetup
Category:
IT
Topic:
Date:
02.12.2019 (monday)
Time:
19:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Polish bank PKO BP
Address:
Puławska 15
Agenda:

1. Tomasz Dzierżek i Łukasz Bręk

"Najbardziej zwinne pytanie, o którym wszyscy zapomnieli"


2. Marzena Tyran

"Strategia IT dla dużego banku w 5-dniowym sprincie"


Description:

W poniedziałęk 2 grudnia zapraszamy na dwa wykłady.

Pierwszy z nich będzie nagrywany, obydwa będą streamowane.


Duet #białko, czyli Tomasz Dzierżek i Łukasz Bręk

"Najbardziej zwinne pytanie, o którym wszyscy zapomnieli"


A co, gdyby zadanie sobie jednego prostego pytania dało nam ekstra 5

do 7 procent? Czy znacie równie proste sposoby na podniesienie

wartości backlogu? Ale nie tylko o backlog tu chodzi. Tym jednym prostym pytaniem możemy zadbać o właściwy agile mindset na każdym szczeblu, w każdym momencie i u każdej osoby. To jest coś, co powinniśmy ustawić sobie na tapetę zarówno w komputerze, jak i w telefonie.


Wszyscy znamy te pytanie, zacznijmy więc je z powrotem zadawać. Wróćmy do korzeni, odkurzmy Agile Manifesto i przypomnijmy sobie to, o czym wszyscy dawno zapomnieliśmy.


Porozmawiamy o "sztuce maksymalizowania ilości niezrobionej pracy" i

upewnimy sie, że "najwyższy priorytet ma dla nas zadowolenie klienta".

Podejdziemy do sprawy praktycznie i zadbamy o zwinność.


Persony Agile Warsaw: ta opowieść jest dla każdego


Marzena Tyran

"Strategia IT dla dużego banku w 5-dniowym sprincie"


Twórcy Google Design Sprint zapewniają, że ten pięciodniowy proces sprawdza się w przypadku wszystkich klientów bez względu na rozmiar firmy, jej charakter czy branże, w której ona działa. Co ciekawe, proces ten nadaje się nie tylko do rozwoju produktu ale również do nadawania priorytetów, wybierania strategii marketingowych i budowania nowych procesów biznesowych.


W mBanku, w pionie IT, stanęliśmy przed ciekawym wyzwaniem – stworzeniem strategii IT. Oczywiście mogliśmy iść utartym schematem, bazować na dezorganizujących normalną pracę – licznych, przeciągających się spotkaniach, wielu godzinach burzliwych dyskusji oraz niekończącej się wymianie maili.


Postanowiliśmy poeksperymentować i sprawdzić, czy tym razem możemy zrobić to inaczej. 5- dniowy sprint wydał się dobrym pomysłem jako sposób na innowacyjne podejście do tematu – rozwiązanie ważnych problemów, przetestowanie nowych pomysłów, efektywniejszą i szybszą pracę. Jednocześnie liczyliśmy, że będziemy się dobrze bawić podczas całego procesu.

Jak było w rzeczywistości? Jak od kuchni wyglądało budowanie strategii w oparciu o Google Design Sprint? Co było wyzwaniem w samym procesie? Czy byliśmy zadowoleni z efektów? I czy rzeczywiście narzędzie jest tak samo dobre do budowania strategii, jak i do rozwoju produktu?


Na spotkaniu spróbuję nie tylko odpowiedzieć na powyższe pytania. Mam zamiar przeprowadzić Was dzień po dniu po naszym 5-dniowym sprincie z budowania strategii. Podzielę się własnym doświadczeniem i być może zachęcę Was (lub zniechęcę) do własnych eksperymentów z procesem. Zapraszam☺


Persony Agile Warsaw:

wykładem Marzeny byłby zainteresowany Otto, Jan Dewel, Ferdynand, Yerzyk oraz Janusz a właściwie to wszyscy.

Participants (1):

Profile of employers

Similar events