Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

ECS'y i inne architektury silników gier

Event:
ECS'y i inne architektury silników gier
Event type:
Meetup
Category:
IT
Topic:
Date:
04.03.2020 (wednesday)
Time:
18:35
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Wydział MIM Uniwersytetu Warszawskiego
Address:
Banacha 2
Description:

Zapraszamy na kolejny w tym roku Meetup C++


Abstrakt:

Gry komputerowe w ciągu ostatnich lat dokonały znacznego przeskoku w swojej złożoności, co wymagało ewolucji sposobu pisania ich kodu.

W odpowiedzi na nowe okoliczności silniki gier coraz częściej zastępują architektury oparte na dziedziczeniu tymi opartymi o agregację.

Na wykładzie omówione zostaną wady, jak i zalety najczęściej spotykanych architektur tego rodzaju, ze szczególnym uwzględnieniem Entity-Component-System (ECS), która w porównaniu do innych znacznie poprawia refaktoryzacje, zrównoleglenie i elastyczność kodu gry.


Bio:

Adam Szczepański, programista C++, który hobbystycznie jak i zawodowo zajmuje się pisaniem gier. Obecnie pracuje w Huuuge Games nad grami kasynowymi.


Jak zwykle spotykamy się w środę o 18:35, w sali 3180 wydziału MIMUW.




Profile of employers

Similar events