in Digital Marketing 2021

27 stycznia:
✔ Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
Albert Stęclik | Planning director Agencji Dziadek do orzechów
Podczas wykładu nauczymy się budować drabinę celów, wyznaczać oraz rozróżniać różne cele marki.
✔ Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
Bartosz Walat | Copywriter | VMLY&R
Podczas wykładu dowiesz się, jak "o tym samym" pisać na wiele różnych sposobów.
✔ Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?
Wojciech Jabczyński | Rzecznik prasowy w Orange Polska
✔ Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.
Kaleb Skrzypkowski | CEO | Agencja Marketingowa
✔ Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki.
Katarzyna Żakieta | Lead creative | Kamikaze
Które kanały dotarcia do konsumenta zyskują na popularności i na które warto zwrócić uwagę?
✔ Jak zmieniły się zachowania konsumentów ostatnich miesiącach.
Jan Zając | CEO | Sotrender
Podczas tego wystąpienia zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnim roku.
✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong
✔ „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!
Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2
28 stycznia:
✔ Stabilność PR w niestabilnych czasach.
Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R
W jaki sposób 2020 rok wpłynął na komunikację firm i rolę PR-owców? Jakie będą najważniejsze trendy, które wpłyną na komunikację w 2021 roku zmienią PR w kolejnych latach?
✔ Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe Group
Konsumenci już dawno przestali się dzielić na tych co kupują on-line lub off-line. Nie chcą też uczestniczyć w skomplikowanych procesach zakupowych.
✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
Roman Bębenista | SEO Manager | Roman Bębenista Idea Hills
✔ Marketing logiczny i efektywny.
Marta Jaskulska | CEO, BRAND CONSULTANT | Brand Logic
✔ Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
Filip Kłodawski | Co-owner / Project Manager | Animails
✔ Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
Łukasz Zaleśny | Strategy Director | OMD
Niemalże codziennie atakują nas publikacje i webinary na temat konsekwencji jakie niesie ze sobą pandemia Covid-19. Wielość poruszanych tematów może budować wrażenie swoistej "histerii marketingowej". Czy słusznie?
✔ Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki.
Michał Kuczkowski | Head of Motion | Opus B
Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy logo firmy pojawiało się tylko w druku czy było wyklejane na firmowym samochodzie. Wraz ze wzrostem obecności video w komunikacji, marki musiały zacząć zwracać coraz większą uwagę na to, jak wyglądają „w ruchu".
✔ Don't make ads. Make TikToks.
Sylwia Chada | General Manager & CEE | TikTok
29 stycznia:
✔ Social Media Content: Zrób to lepiej.
Agnieszka Banaś | Head of Social Media | WALK
✔ Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
Mateusz Suryś | Associate Strategic Planner | VMLY&R
Kreatywność i efektywność - dwa niebezpieczne słowa w jednym zdaniu. Oba określenia i oba wymiary to nierozłączna część branży marketingowej. Czy potrafią ze sobą współistnieć?
✔ Szybciej, łatwiej taniej - wszystko? Zakupy online w czasie pandemii.
Marcin Gieracz | CEO&Strategic Mentor | Rubikom Strategic Thinking
✔ Temat: Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.
Monika Klimczewska | Performance Media Expert | Havas Media
Pandemia niewątpliwie przyspieszyła trend intensywnego rozwoju e-commerce. Może wystarczy wydawać lepiej zamiast więcej?
✔ Fantastyczny UX writing i jak go robić.
Marcin Cichocki | CEO | Agencja Kuźnia treści
✔ Historia Kopciuszka, jako przykład idealnie zbudowanego lejka sprzedażowego.
Dawid Trzeciak | Strategy Director | CodeScalpel.co
Dołącz do spotkania!
27-29.01.21| online | in Digital Marketing Conference
Co dostajesz w ramach biletu?
>>> 3 dni wykładów na żywo,
>>> możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami,
>>> prezentacje oraz materiały z konferencji w wersji elektronicznej.
Dodatkowo otrzymasz 3 bonusy:
Bonus 1 >>> dostęp do 16 wykładów, które odbyły się przed konferencją.
Bonus 2 >>> nagrania video z konferencji.
Bonus 3 >>> voucher zniżkowy o wysokości 100 zł, na udział w szkoleniu z dowolnego tematu marketingu online.
Jak będzie przebiegać formuła konferencji?
- Na kanale główny będą odbywać się prelekcję.
- W tym samym czasie dostępne będą Meeting room’y – do zadawania pytań i bezpośrednich konsultacji z prelegentami
- Quizy, testy, sondy – W trakcie prezentacji, będą trwały quizy, testy, sondy, a wyniki będą prezentowane i udostępniane uczestnikom jeszcze w czasie konferencji.
- Sesja Q&A – pojawi się na koniec każdego wykładu.
.
Dla Ciebie 16 video wykładów GRATIS, m.in.:
✓ Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta. Krzysztof Ożóg
✓ Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads. Mateusz Nowak
✓ Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty! Mateusz Muryjas
✓ Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień. Maciej Trojanowicz
✓ Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji? Albert Stęclik
✓ 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży. Darek Puzyrkiewicz
✓ Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu? Bartosz Walat
✓ Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja? Łukasz Majewski
✓ "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View. Marcin Skwarek
✓ Hity i Kity Influencer Marketingu. Podsumowanie roku 2020. Marta Janus