Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

in Digital Marketing 2021

in-digital-marketing-2021
Event:
in Digital Marketing 2021
Event type:
Conference
Category:
Date:
27.01.2021 (wednesday) - 29.01.2021 (friday)
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Agenda:

27 stycznia:

✔ Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?

Albert Stęclik | Planning director Agencji Dziadek do orzechów

Podczas wykładu nauczymy się budować drabinę celów, wyznaczać oraz rozróżniać różne cele marki. 

✔ Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?

Bartosz Walat | Copywriter | VMLY&R

Podczas wykładu dowiesz się, jak "o tym samym" pisać na wiele różnych sposobów. 

✔ Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?

Wojciech Jabczyński | Rzecznik prasowy w Orange Polska

✔ Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada. 

Kaleb Skrzypkowski | CEO | Agencja Marketingowa

✔ Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki. 

Katarzyna Żakieta | Lead creative | Kamikaze

Które kanały dotarcia do konsumenta zyskują na popularności i na które warto zwrócić uwagę?

✔ Jak zmieniły się zachowania konsumentów ostatnich miesiącach. 

Jan Zając | CEO | Sotrender

Podczas tego wystąpienia zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnim roku.

✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo. 

Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong

✔ „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start! 

Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2


28 stycznia:

✔ Stabilność PR w niestabilnych czasach.

Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R   

W jaki sposób 2020 rok wpłynął na komunikację firm i rolę PR-owców? Jakie będą najważniejsze trendy, które wpłyną na komunikację w 2021 roku zmienią PR w kolejnych latach?

✔ Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.

Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe Group 

Konsumenci już dawno przestali się dzielić na tych co kupują on-line lub off-line. Nie chcą też uczestniczyć w skomplikowanych procesach zakupowych.

✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.

Roman Bębenista | SEO Manager | Roman Bębenista Idea Hills

✔ Marketing logiczny i efektywny.

Marta Jaskulska | CEO, BRAND CONSULTANT | Brand Logic

✔ Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.

Filip Kłodawski | Co-owner / Project Manager | Animails

✔ Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia? 

Łukasz Zaleśny | Strategy Director | OMD

Niemalże codziennie atakują nas publikacje i webinary na temat konsekwencji jakie niesie ze sobą pandemia Covid-19. Wielość poruszanych tematów może budować wrażenie swoistej "histerii marketingowej". Czy słusznie? 

✔ Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki.

Michał Kuczkowski | Head of Motion | Opus B

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy logo firmy pojawiało się tylko w druku czy było wyklejane na firmowym samochodzie. Wraz ze wzrostem obecności video w komunikacji, marki musiały zacząć zwracać coraz większą uwagę na to, jak wyglądają „w ruchu". 

✔ Don't make ads. Make TikToks.

Sylwia Chada | General Manager & CEE | TikTok

 

29 stycznia:

✔ Social Media Content: Zrób to lepiej.

Agnieszka Banaś | Head of Social Media | WALK

✔ Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach. 

Mateusz Suryś | Associate Strategic Planner | VMLY&R

Kreatywność i efektywność - dwa niebezpieczne słowa w jednym zdaniu. Oba określenia i oba wymiary to nierozłączna część branży marketingowej. Czy potrafią ze sobą współistnieć?

✔ Szybciej, łatwiej taniej - wszystko? Zakupy online w czasie pandemii.

Marcin Gieracz | CEO&Strategic Mentor | Rubikom Strategic Thinking

✔ Temat: Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.

Monika Klimczewska | Performance Media Expert | Havas Media  

Pandemia niewątpliwie przyspieszyła trend intensywnego rozwoju e-commerce. Może wystarczy wydawać lepiej zamiast więcej?

✔ Fantastyczny UX writing i jak go robić.

Marcin Cichocki | CEO | Agencja Kuźnia treści

✔ Historia Kopciuszka, jako przykład idealnie zbudowanego lejka sprzedażowego.

Dawid Trzeciak | Strategy Director | CodeScalpel.co

Description:

Dołącz do spotkania!

27-29.01.21| online | in Digital Marketing Conference 


Co dostajesz w ramach biletu?

>>> 3 dni wykładów na żywo,

>>> możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami, 

>>> prezentacje oraz materiały z konferencji w wersji elektronicznej.


Dodatkowo otrzymasz 3 bonusy: 

Bonus 1 >>> dostęp do 16 wykładów, które odbyły się przed konferencją.

Bonus 2 >>> nagrania video z konferencji.

Bonus 3 >>> voucher zniżkowy o wysokości 100 zł, na udział w szkoleniu z dowolnego tematu marketingu online.


Jak będzie przebiegać formuła konferencji?

  • Na kanale główny będą odbywać się prelekcję.
  • W tym samym czasie dostępne będą Meeting room’y – do zadawania pytań i bezpośrednich konsultacji z prelegentami
  • Quizy, testy, sondy – W trakcie prezentacji, będą trwały quizy, testy, sondy, a wyniki będą prezentowane i udostępniane uczestnikom jeszcze w czasie konferencji.
  • Sesja Q&A – pojawi się na koniec każdego wykładu.

.

Dla Ciebie 16 video wykładów GRATIS, m.in.:

✓ Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta. Krzysztof Ożóg

✓ Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads. Mateusz Nowak


✓ Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty! Mateusz Muryjas

✓ Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień. Maciej Trojanowicz


✓ Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji? Albert Stęclik

✓ 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży. Darek Puzyrkiewicz 

✓ Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu? Bartosz Walat

✓ Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja? Łukasz Majewski

✓ "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View. Marcin Skwarek

✓ Hity i Kity Influencer Marketingu. Podsumowanie roku 2020. Marta Janus

Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.

Profile of employers