pl

Log in

Nie masz konta? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< Go to event list
This event has already taken place. Check upcoming events

IT [email protected] Chorzów: Cyfrowa rewolucja w interakcji z klientem: Wirtualny Agent i Telefonia Odigo

Organizowane
przez firmę IT
it-t-lk-chorzow-cyfrowa-rewolucja-w-interakcji-z-klientem-wirtualny-agent-i-telefonia-odigo
Event:
IT [email protected] Chorzów: Cyfrowa rewolucja w interakcji z klientem: Wirtualny Agent i Telefonia Odigo
Event type:
Meetup
Category:
IT
Topic:
Date:
05.12.2019 (thursday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Browar Przystań
Address:
aleja Klonowa 4
Registration:
www:
Facebook:
Organizator:
Capgemini
Agenda:
  • Start: 18.00
  • 18.00- 18.10 – rozpoczęcie, powitanie prezentacja agendy wydarzenia.
  • 18.15 – 18.55 – „Rozwiązanie telefoniczne w firmie Capgemini. ” prelegenci: Bernard Górlicki, Przemysław Wilk.
  • 18.55 – 19.15 – przerwa.
  • 19.15 – 20:00 – „Dzień dobry! Jestem Twoim Wirtualnym Agentem. Zadaj mi pytanie albo wybierz jedną z opcji poniżej.”, prelegent: Aleksandra Kwolek-Cesarz.
  • 20.00 – 20.30 – networking.


Description:

5 grudnia w Browarze Przystań w Chorzowie organizujemy kolejne wydarzenie IT [email protected], w ramach którego będzie możliwość spotkania się z ekspertami z naszego centrum biznesowego Cloud Infrastructure Services.


Podczas wydarzenia będziemy rozmawiać o wirtualnym agencie oraz jego zastosowaniu w obszarze Servis Desk, a także przedstawimy, jak wykorzystujemy to rozwiązanie w Capgemini.


O warsztatach:


I prelekcja: Niemalże każda firma obsługująca klientów potrzebuje systemu telefonicznego. Pomimo dynamicznego rozwoju innych kanałów komunikacji najnowszy raport instytutu badawczego Capgemini wskazuje na to, że kanał głosowy wciąż jest najchętniej wybieranym przez użytkowników kanałem dostępowym. Podczas prelekcji zostanie przedstawione rozwiązanie telefoniczne Capgemini, pokazana w praktyce droga połączenia od klienta do agenta i wreszcie nakreślenie jak będzie wyglądał taki system w przyszłości.


II prelekcja: Wirtualny Asystent stał się integralną częścią serwisu obsługi klienta. Odpowiada na rosnące oczekiwania klientów co do dostępności, skuteczności i szybkości dostarczania rozwiązań informatycznych. Podczas prelekcji przedstawione zostaną możliwości automatyzacyjne rzeczywistości Serwis Desków przy pomocy chatbotów.



You see an error in an event? The event is out of date? Tell us about it! >>

Similar events