Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

IT T@lk Chorzów: Cyfrowa rewolucja w interakcji z klientem: Wirtualny Agent i Telefonia Odigo

it-t-lk-chorzow-cyfrowa-rewolucja-w-interakcji-z-klientem-wirtualny-agent-i-telefonia-odigo
Wydarzenie:
IT T@lk Chorzów: Cyfrowa rewolucja w interakcji z klientem: Wirtualny Agent i Telefonia Odigo
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
05.12.2019 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Browar Przystań
Adres:
aleja Klonowa 4
Organizator:
Agenda:
  • Start: 18.00
  • 18.00- 18.10 – rozpoczęcie, powitanie prezentacja agendy wydarzenia.
  • 18.15 – 18.55 – „Rozwiązanie telefoniczne w firmie Capgemini. ” prelegenci: Bernard Górlicki, Przemysław Wilk.
  • 18.55 – 19.15 – przerwa.
  • 19.15 – 20:00 – „Dzień dobry! Jestem Twoim Wirtualnym Agentem. Zadaj mi pytanie albo wybierz jedną z opcji poniżej.”, prelegent: Aleksandra Kwolek-Cesarz.
  • 20.00 – 20.30 – networking.


Opis:

5 grudnia w Browarze Przystań w Chorzowie organizujemy kolejne wydarzenie IT T@lk, w ramach którego będzie możliwość spotkania się z ekspertami z naszego centrum biznesowego Cloud Infrastructure Services.


Podczas wydarzenia będziemy rozmawiać o wirtualnym agencie oraz jego zastosowaniu w obszarze Servis Desk, a także przedstawimy, jak wykorzystujemy to rozwiązanie w Capgemini.


O warsztatach:


I prelekcja: Niemalże każda firma obsługująca klientów potrzebuje systemu telefonicznego. Pomimo dynamicznego rozwoju innych kanałów komunikacji najnowszy raport instytutu badawczego Capgemini wskazuje na to, że kanał głosowy wciąż jest najchętniej wybieranym przez użytkowników kanałem dostępowym. Podczas prelekcji zostanie przedstawione rozwiązanie telefoniczne Capgemini, pokazana w praktyce droga połączenia od klienta do agenta i wreszcie nakreślenie jak będzie wyglądał taki system w przyszłości.


II prelekcja: Wirtualny Asystent stał się integralną częścią serwisu obsługi klienta. Odpowiada na rosnące oczekiwania klientów co do dostępności, skuteczności i szybkości dostarczania rozwiązań informatycznych. Podczas prelekcji przedstawione zostaną możliwości automatyzacyjne rzeczywistości Serwis Desków przy pomocy chatbotów.




Podobne wydarzenia