389: Co musisz wiedzieć, startując na TikToku | Mirosław Skwarek
Czy prowadząc poważny biznes, warto być na TikToku? Czy to prawda, że TikTok jest dla dzieciaków i nie ma w nim wartościowych treści? Jak się przebić na TikToku, nie tańcząc i nie wygłupiając się? Dowiedz się, jakie zalety ma TikTok z punktu widzenia przedsiębiorcy, eksperta i twórcy internetowego.
Gość: Mirosław Skwarek.
W tym odcinku:
2:06 E. Isaacs „Improwizuj!” (recenzja)
4:16 Jakie są najczęstsze mity i przekonania związane z platformą TikTok?
11:05 Czym się różni TikTok od innych mediów społecznościowych?
19:09 Jak robić stonowany, angażujący content na TikToku?
24:49 Czy da się prowadzić konto na TikToku bez pokazywania twarzy?
28:27 Jakie cechy powinien mieć film na TikToku, który ma szansę stać się viralem?
34:25 Ile czasu trzeba poświęcić, żeby tworzyć dobre filmy na TikToka?
43:29 Czy z biznesowego punktu widzenia warto budować rozpoznawalność i społeczność na TikToku?
54:06 Jak mierzyć skuteczność swoich działań na TikToku?