Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Akademia Marketingu: Warsztaty jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin

Wydarzenie:
jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Data:
29.10.2020 (czwartek) - 30.10.2020 (piątek)
Godzina:
10:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Prelegenci:
Opis:

Dlaczego automatyzacja marketingu jest lepsza od ciastka? (od suchara także). Bo można mieć MA i cieszyć się z wyników dowożonych przez MA. Zapraszamy na spotkanie z doświadczonym piekarzem, który z niejednego pieca ciastka jadł, ale na szczęście zęby ma jeszcze całe. Mike Korba, bo o nim mowa, w czasie szkolenia poda nie jeden świetny przepis na wypieczone kampanie marketing automation.


Harmonogram

  1. Biznesowe przygotowanie do wdrożenia Marketing Automation


  • Czym jest marketing automation?
  • Jakie procesy można zautomatyzować w zakresie marketingu, sprzedaży i wsparcia klienta?
  • Jak poprawnie zaplanować wdrożenie systemu do automatyzacji marketingu?



2.           Wdrożenie systemu marketing automation


Kluczem do czerpania wymiernych korzyści biznesowych z wykorzystania systemu Marketing Automation jest jego poprawne wdrożenie. O jakich kwestiach pamiętać? Czego unikać? Ta część spotkania będzie pokrywała:


  • prezentację systemu User.com (demo aplikacji),
  • przegląd możliwości integracji danych i śledzenia (Google Tag Manager, Zapier, REST API),
  • instalację skryptu za pomocą GTM,
  • omówienie najczęstszych błędów popełnianych przy instalacji,
  • strukturę danych na temat użytkowników i ich aktywności,
  • omówienie specyfiki różnych kanałów komunikacji i wiążących się z nimi kwestii technologicznych (dostarczalność, konfiguracja, integracje).



3.           Narzędzia do komunikacji i kiedy ich używać


Zazwyczaj osiągnięcie danego celu biznesowego powiązanego z automatyzacją marketingu można osiągnąć na kilka różnych sposobów. Jak jednak wybrać ten najbardziej optymalny? W części trzeciej skupimy się na najlepszych narzędziach do sprzyjającym automatyzacji, a mianowicie są to:


  • Kampanie e-mail
  • Czat i czatbot
  • Notyfikacje push (web push, mobile push)
  • SMS i call-center
  • Pop-upy
  • Powiadomienia wewnątrz aplikacji
  • Kampanie wielokanałowe
  • Personalizacja komunikacji


4.           Przykłady automatyzacji komunikacji z klientem


W ostatniej części szkolenia przyjrzymy się przykładom zastosowania systemów do automatyzacji marketingu w biznesie. Omówimy następujące tematy:


  • Autoresponder na czacie
  • Prosty czatbot wspierający obsługę klienta
  • Wielokanałowa kampania drip
  • Automatyczna kampania upsellingowa
  • Reaktywacja uśpionych klientów



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia