Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Akademia Marketingu: Zmierz się z content marketingiem

akademia-marketingu-zmierz-sie-z-content-marketingiem
Wydarzenie:
Akademia Marketingu: Zmierz się z content marketingiem
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
04.12.2019 (środa) - 05.12.2019 (czwartek)
Godzina:
09:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Krakowski Park Technologiczny
Adres:
al. Jana Pawła 41L
Agenda:

Dzień 1


  • 9:00 - 10:00 Rejestracja i poranna kawa
  • 10:00 - 10:10 Grzegorz Miłkowski - Powitanie
  • 10:10-10:30 Krzysztof Domeradzki, Michał Zajdel - Między zupą pomidorową a vege ramenem – Gdzie przebiega granica w tworzeniu contentu?
  • 10:30 - 10:50 Lucyna Koba - Generacja z: czy content marketing to lek na całe zło ?
  • 10:50 - 11:10 Sylwia Paszyna, Michał Grzebyk - Roboty czy użytkownicy. Dla kogo piszemy treści?
  • 11:10 - 11:30 Szymon Krzysiak - Strategia content marketingowa – często powtarzany frazes bez zrozumienia
  • 11:30 - 11: 50 Przerwa kawowa
  • 11:50 -12:30 Krzysztof Tkaczyk - VR i AR jako treści pogłębiające cyfrowe zaangażowanie
  • 12:30 - 12:50 Grzegorz Berezowski - 1+1=3, czyli jak pożenić social media i content marketing by nie doszło do rozwodu
  • 12:50 - 13:10 Katarzyna Mika - Jak marketing automation pozwala skutecznie komunikować się z klientem?
  • 13:10-13:30 Andrzej Bieda - Czy w content marketingu jest miejsce dla landing page’y i dlaczego aż tyle?
  • 13:30 - 14:10 Przerwa na lunch
  • 14:10 14:30 Michał Bednarczyk - Omnichannel chatbot jako content hub nowej generacji
  • 14:30 -14:50 Anna Kreiser - B2C customer experience – innowacja czy transformacja?
  • 14:30 - 14:50 Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk - Dlaczego 1 października 2019 to smutny dzień dla wszystkich chcących mierzyć skuteczność swych działań content marketingowych, a jeszcze smutniejszy dla tych, którzy korzystają z remarketingu
  • 15:10 - 15:30 Karol Stryja - Dlaczego będziemy coraz częściej rozmawiać z technologią? Po co nam smart speakery i jaką rolę odegrają w przyszłości podcasty.
  • 15:30 - 15:50 TYTUŁ WYSTĄPIENIA PODAMY WKRÓTCE
  • 15:50 - 16:10 TYTUŁ WYSTĄPIENIA PODAMY WKRÓTCE
  • 16:10 - 16:30 TYTUŁ WYSTĄPIENIA PODAMY WKRÓTCE
  • 16:30 - 16:50 TYTUŁ WYSTĄPIENIA PODAMY WKRÓTCE


Dzień 2


  • Czy influencerzy są policzalni? – warsztat o mierzeniu efektywności współpracy z in poprowadzą Szymon Krzysiak i Grzegorz Paliś (Insignia)
  • Jak wykorzystać Google Analitics w content marketingu? – warsztat Mateusza Muryjasa (Analityczny) o analizie źródeł pozyskiwania ruchu i jego konwersji na sprzedaż lub genereowanie leadów
  • Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystywać je w kontakcie z klientem – poprowadzi Mariusz Pełechaty, CEO z Koda Bots
  • Bierzemy treści na warsztat – warsztat Michała Grzebyka i Sylwii Paszyny o treściach, które
  • Synergia marketing automation i content marketingu – warsztat Michala Korby z User.com
  • Inspiracje do budowania i mierzenia skuteczności content marketingu pod kampanie SEM – poprowadzi Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
  • Optymalizacja video na Youtube – warsztat Magdaleny Daniłos, ekspert video marketingu opowie o kluczowych elementach do osiągnięcia sukcesu w działaniach content marketingowych.
  • Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing – poprowadzą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse
Opis:

Ostatnie dni pozostały do rozpoczęcia czwartej edycji Akademii Marketingu. Tym razem, słynąca z wyjątkowej wartości merytorycznej konferencja, ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie - jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.


Redakcja serwisów i blogów, chatboty, SEO, influencerzy, video, podcasty, analityka, strategia, marketing automation, UX, a ostatnio, AR i VR – skuteczny content marketing to sieć naczyń połączonych, z których każde wymaga rzetelnej analizy i sprawdzenia efektywności. Tak, jak jedno słabe ogniwo rozrywa łańcuch, tak słabość jednego z tych elementów może położyć kampanię.


Każdy, kto kiedykolwiek pracował z klientem wie, że mierzalność działań to jedno z podstawowych kryteriów skuteczności budowanej relacji. Monitorowanie i analiza działań to jednocześnie jedno z najtrudniejszych działań, o którym, zaangażowani w uatrakcyjnienie kreacji, często się zapomina lub marginalizuje. Właśnie dlatego czwartą edycję Akademii Marketingu poświęcamy w całości mierzeniu contentu. Jestem przekonany, że znów czekają nas dwa dni wypełnione praktyczną wiedzą – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, organizator wydarzenia.


O tym, jak skutecznie mierzyć efektywność działań content marketingu powiedzą prelegenci Akademii Marketingu, która tym razem odbywa się pod hasłem: „(Z)mierz się z content marketingiem”. Jak badać branżę opowiedzą wybitni praktycy, managerowie największych w Polsce agencji reklamowych i przedstawiciele marketingu największych firm. Na scenie w Krakowskim Parku Technologicznym zobaczymy m.in. Tomasza Krawczyka, Dyrektora Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy, Danutę Musiał, Dyrektor Marketingu w Generali Investments TFI SA, Katarzynę Mika, Marketing Automation Manager w Semahead, Grzegorza Miłkowskiego, CEO w ContentHouse, Krzysztofa Marca z DevaGroup, Szymona Krzysiaka, stratega z agencji Insignia, czy Mike’a Korba, CCO w User.com i Krzysztofa Tkaczyka z New Amsterdam.


Tegorocznej Akademii Marketingu towarzyszy też publikacja raportu „(Z)mierz się z content marketingiem”, która została przygotowana wspólnie z redakcją portalu socialpress.pl. 


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia